Gå til innhold

Jeg har blitt trukket fra paypal for noe jeg ikke vet hva er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ga min sønn muligheten til å få spille et spill på nettet forleden. Betalte med bankkortet mitt. Nå trekkes det flere beløper av penger fra kortet mitt uten at jeg forstår hvorfor. I går trakk de 200 kroner. I dag trakk de 200 kroner ganger 2, dvs 400 kroner. Jeg begynner å bli skremt. Jeg vet ikke hvorfor disse beløpene trekkes , altså om sønnen har trykket på noe i spillene og dermed så trekkes det videre av kortet.... Jeg ser at det står paypal, og noe som minner om et spillnavn. Er det mulig å få stoppet de til å ikke trekke mer av kortet? 

Noen som vet hva man bør gjøre i slike situasjoner? 

Anonymkode: 957a2...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga min sønn muligheten til å få spille et spill på nettet forleden. Betalte med bankkortet mitt. Nå trekkes det flere beløper av penger fra kortet mitt uten at jeg forstår hvorfor. I går trakk de 200 kroner. I dag trakk de 200 kroner ganger 2, dvs 400 kroner. Jeg begynner å bli skremt. Jeg vet ikke hvorfor disse beløpene trekkes , altså om sønnen har trykket på noe i spillene og dermed så trekkes det videre av kortet.... Jeg ser at det står paypal, og noe som minner om et spillnavn. Er det mulig å få stoppet de til å ikke trekke mer av kortet? 

Noen som vet hva man bør gjøre i slike situasjoner? 

Anonymkode: 957a2...fbe

Du skal kontkte banken din asap og stenge kortet ditt. Sjekk nettsiden for banken din.

Anonymkode: f764c...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skal kontkte banken din asap og stenge kortet ditt. Sjekk nettsiden for banken din.

Anonymkode: f764c...0a5

Med mindre din sønn faktisk har kjøpt noen spill eller spillpakker, da vet han jo hva han har brukt/betalt for. Er du i tvil så steng alt.

Anonymkode: f764c...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ga min sønn muligheten til å få spille et spill på nettet forleden. Betalte med bankkortet mitt. Nå trekkes det flere beløper av penger fra kortet mitt uten at jeg forstår hvorfor. I går trakk de 200 kroner. I dag trakk de 200 kroner ganger 2, dvs 400 kroner. Jeg begynner å bli skremt. Jeg vet ikke hvorfor disse beløpene trekkes , altså om sønnen har trykket på noe i spillene og dermed så trekkes det videre av kortet.... Jeg ser at det står paypal, og noe som minner om et spillnavn. Er det mulig å få stoppet de til å ikke trekke mer av kortet? 

Noen som vet hva man bør gjøre i slike situasjoner? 

Anonymkode: 957a2...fbe

Hvor gammel er sønnen, vet han ikke hva han har bestillt? Hvis ikke må du kontakte banken og få sperret kortet med en gang.

Anonymkode: 818b6...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...