Gå til innhold

Hjelp til god sex

Anbefalte innlegg

Både som barn og ungdom ble jeg utsatt for overgrep. Dette føler jeg at jeg nå har lagt bak meg, men jeg har problem med å få til et godt sexliv sammen med mannen min. Han er svært hensyns- og forståelsesfull, og tvinger eller presser seg aldri på. Jeg synes det er veldig sårt at jeg ikke klarer å "være med." Det er liksom bare noe som skjer med kroppen min når vi har sex. Tanken på sex kan virke opphissende på meg, men når det kommer til stykket er alle føleser borte. Jeg er liksom bare et tomt skall. Jeg vil gjerne ha hjelp til å vite hvor jeg kan henvende meg for å få hjelp. Jeg er personlig kristen, og for meg betyr det mye å få rettledning og hjelp som samsvarer med Guds ord. Jeg har ikke særlig lyst til å gå til psykolog for å "grafse" i fortiden min. Er det noen annen måte vi kan få hjelp på? Vi bor i Hordaland. Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44595-hjelp-til-god-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...