Gå til innhold

Jeg har blitt så irritabel

Anbefalte innlegg

Spesielt når jeg er stresset og ting ikke går som det skal. Det går utover mine nærmeste. Jeg husker at jeg ble lett irritabel når jeg var ung, men det er lenge siden. Er det noe som skjer når man nærmer seg overgangsalder? Eller er det depresjon? Sliter mye psykisk.

Anonymkode: 8b0fc...0f1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445950-jeg-har-blitt-s%C3%A5-irritabel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt når jeg er stresset og ting ikke går som det skal. Det går utover mine nærmeste. Jeg husker at jeg ble lett irritabel når jeg var ung, men det er lenge siden. Er det noe som skjer når man nærmer seg overgangsalder? Eller er det depresjon? Sliter mye psykisk.

Irritasjon kan godt være et symptom på depresjon ja. Når man er deprimert blir man ofte mer sensitiv på ting som ikke går rett vei, og toleransegrensen svekkes. Har du andre tegn på depresjon? 

Jeg vet ikke om det også kan være tegn på overgangsalder, men kanskje du skal spørre på Graviditet og gynekologi, så kan Mette Moen, eksperten, svare deg? Hun er både kunnskapsrik og oppdatert. 

1 time siden, Kayia skrev:

Irritasjon kan godt være et symptom på depresjon ja. Når man er deprimert blir man ofte mer sensitiv på ting som ikke går rett vei, og toleransegrensen svekkes. Har du andre tegn på depresjon? 

Jeg vet ikke om det også kan være tegn på overgangsalder, men kanskje du skal spørre på Graviditet og gynekologi, så kan Mette Moen, eksperten, svare deg? Hun er både kunnskapsrik og oppdatert. 

Depresjons symtomer er blitt en del av livet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...