Gå til innhold

Er det noe galt med meg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det som regel bra med meg selv, men innimellom så ligger jeg våken om nettene og tenker «hva er galt med meg?»

Jeg har familie og venner som elsker meg og som jeg elsker, men alikavell Så er det noe som ikke er helt riktig. Jeg klarer heller ikke å sette ord på hva som er galt, men jeg tror jeg trenger hjelp og noen å snakke med

Anonymkode: d9276...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det som regel bra med meg selv, men innimellom så ligger jeg våken om nettene og tenker «hva er galt med meg?»

Jeg har familie og venner som elsker meg og som jeg elsker, men alikavell Så er det noe som ikke er helt riktig. Jeg klarer heller ikke å sette ord på hva som er galt, men jeg tror jeg trenger hjelp og noen å snakke med

Anonymkode: d9276...c74

Det er normalt med denne type spørsmål som menneske. Du trenger ikke psykolog når du normalt sett har dte bra men ligger våken noen netter og tenker på hva som er feil med deg.

Anonymkode: a2967...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det som regel bra med meg selv, men innimellom så ligger jeg våken om nettene og tenker «hva er galt med meg?»

Jeg har familie og venner som elsker meg og som jeg elsker, men alikavell Så er det noe som ikke er helt riktig. Jeg klarer heller ikke å sette ord på hva som er galt, men jeg tror jeg trenger hjelp og noen å snakke med

Anonymkode: d9276...c74

Hvorfor tror du at du trenger hjelp? 

Du skriver ikke noe annet enn at du tenker "noe er galt med meg". Det er fristende å spørre om du kan ha en urealistisk forventning til det å være menneske; tenker du at "alt må være riktig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...