Gå til innhold

epileptiforme EEG hjernebølger?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

dette første bildet er av min EEG og satt vedsidenav eeg eksempler av epileptiform aktivitet hjernebølger funnet på internett. de med sort bakgrunn er mine. de med gul bakgrunn er internettbildene. og et bilde med alle bølgene som går fra opp til nederst "left, right,front,back" syns dere det er en viss likhet? jeg tok EEG med min muse headband som kan brukes til å ta hjemme-eeg. jeg lå heeelt rolig og skulle sove. jeg fikk liten rykkning rett etter de bølgene på det ene bildet (ved "spike & wave"). i det siste i år har jeg nemlig fått opplevd å få se farger danse i øynene og små rykkninger når jeg skal prøve å sove. ikke når jeg holder på å sovne, for det er jo hypnic jerks. men før jeg holder på å sovne altså, og noenganger etter oppvåkning. syns dere det virker som om jeg bør vise dette til legen på neste legebesøk?

 

my eeg

 

2018-12-15_04-35-42

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få henvisning til skikkelig eeg så det blir gjort med utstyr som er beregnet til formålet. Jeg ville hatt problemer med å stole på sånne konsumer-dingser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...