Gå til innhold

Er jeg hypoman Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bp-diagnose og lurer på om jeg har klart å gå i fella enda en gang med hypomanien min. Grunnen til at jeg lurer på det er at jeg er i en periode hvor jeg føler meg mer forvirret og at jeg ikke bryr meg om ting eller andre mennesker og jeg blir fort sliten siden jeg har snudd døgnet. Jeg har også begynt med mer sminke og ønsker å kle meg mer fargerikt. Dessuten har jeg brukt ti ganger så mye peger på julegaver enn det jeg hadde tenkt. Kan det tyde på at jeg er i en hypomani?

Anonymkode: 2e5e4...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kupton skrev:

Ja, det kan tyde på hypomani. Særlig det med pengebruken. Har du nedsatt søvnbehov?

Ja, jeg føler meg veldig opplagt til tross for lite søvn.

Anonymkode: 2e5e4...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg føler meg veldig opplagt til tross for lite søvn.

Det styrker tanken om at dette er hypomani. Så får du bare iverksette nødvendige tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Det styrker tanken om at dette er hypomani. Så får du bare iverksette nødvendige tiltak.

Det skal jeg gjøre, takk.

Anonymkode: 2e5e4...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...