Gå til innhold

Jeg skammer meg veldig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg føler meg rett og slett ikke normal. Det har gått nesten 3 år og jeg har fremdeles et ønske om at jeg skal høre fra ham eller at vi skal bli sammen. Dette er ikke en som dumpet meg, men en som jeg knapt får sett noe til mer. Jeg kan jo gjøre meg gal nok, sende han en melding og ta en flytur til han, men han vil nok tro jeg har blitt gal. Han hadde nok følelser for meg, i hvertfall svært interessert. Men jeg tror det er å romantisere vel mye dersom jeg skal tro at han fremdeles tenker på meg på samme måte. I fjor var et helvete for meg hele året, hadde bare angst på grunn av han. Redd for at han skulle finne andre, eller noe. Det har roet seg veldig, men så er det nå slik at han kan ta kontakt når som helst. Det er bare han som har tatt kontakt. Jeg skjønner ikke hva det er med meg overhodet! Jeg var egentlig ganske forelsket i en annen da jeg møtte han, men han her ble den nye forelskelsen og jeg anger nesten på at jeg dro dit jeg traff ham. 

Anonymkode: 9a326...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg føler meg rett og slett ikke normal. Det har gått nesten 3 år og jeg har fremdeles et ønske om at jeg skal høre fra ham eller at vi skal bli sammen. Dette er ikke en som dumpet meg, men en som jeg knapt får sett noe til mer. Jeg kan jo gjøre meg gal nok, sende han en melding og ta en flytur til han, men han vil nok tro jeg har blitt gal. Han hadde nok følelser for meg, i hvertfall svært interessert. Men jeg tror det er å romantisere vel mye dersom jeg skal tro at han fremdeles tenker på meg på samme måte. I fjor var et helvete for meg hele året, hadde bare angst på grunn av han. Redd for at han skulle finne andre, eller noe. Det har roet seg veldig, men så er det nå slik at han kan ta kontakt når som helst. Det er bare han som har tatt kontakt. Jeg skjønner ikke hva det er med meg overhodet! Jeg var egentlig ganske forelsket i en annen da jeg møtte han, men han her ble den nye forelskelsen og jeg anger nesten på at jeg dro dit jeg traff ham. 

Anonymkode: 9a326...998

Hvorfor skal han ta kontakt med deg etter 3 år? Beklager å strø salt i sårene her, men om han hadde vært interessert fremdeles hadde du nok hørt fra ham forlengst... Du kan jo sende ham en melding og spørre hvordan det går, men det er vel ikke utenkelig at han har gått videre og funnet seg en kjæreste.

Du er kanskje drygt opphengt i denne fyren, men noe å skamme seg over er det ikke. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lillemus skrev:

Hvorfor skal han ta kontakt med deg etter 3 år? Beklager å strø salt i sårene her, men om han hadde vært interessert fremdeles hadde du nok hørt fra ham forlengst... Du kan jo sende ham en melding og spørre hvordan det går, men det er vel ikke utenkelig at han har gått videre og funnet seg en kjæreste.

Du er kanskje drygt opphengt i denne fyren, men noe å skamme seg over er det ikke. :) 

Han har jo tatt kontakt etter 3 år da. var kanskje dårlig forklart her. møtte han for første gang for 3 år siden bare. vi har hverandre på insta og face, og han skrev til meg i oktober. 

Anonymkode: 9a326...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å skrive til han og spør "Heisann. Hvordan går det med deg? Skjer i livet ditt da? :)"

Ikke skummelt eller noe...da får du vel svar på noe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2018 den 18.56, PawMeow skrev:

Bare å skrive til han og spør "Heisann. Hvordan går det med deg? Skjer i livet ditt da? :)"

Ikke skummelt eller noe...da får du vel svar på noe

 

jeg ser liksom ikke vitsen. han har tatt kontakt i høst og jeg vet hva som skjer i livet hans nå. jeg hører nok fra han igjen. men huff, jeg vet liksom ikke hvor grensa går. hva skal hindre meg liksom? han er langt unna. 

Anonymkode: 9a326...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Livet er for kort til at dette er noe å nøle på. Ta kontakt og vis ham forsiktig at du er interessert. det erste som kan skje er at han viser lunken interesse tilbake. Men da vet du i hvert fall hvor du har ham og du trenger ikke bruke mer unødvendig tid og tanker på ham. Det verste må jo være å gå rundt og aldri få vite om du hadde en sjans...Do it!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker
På 4.1.2019 den 4.57, Franzeska skrev:

Livet er for kort til at dette er noe å nøle på. Ta kontakt og vis ham forsiktig at du er interessert. det erste som kan skje er at han viser lunken interesse tilbake. Men da vet du i hvert fall hvor du har ham og du trenger ikke bruke mer unødvendig tid og tanker på ham. Det verste må jo være å gå rundt og aldri få vite om du hadde en sjans...Do it!;)

Takk. Det er så dødt her inne at jeg ikke har sjekket. Men jeg er dessverre veldig dårlig på å føle lunken interesse eller om det bare sitter langt inne hos han å åpne seg igjen for meg 😕 

Anonymkode: 9a326...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...