Gå til innhold

Hormonspiral og mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde pcos før, gikk ned 30 kg og gynekolog sa for 1 år siden at hvis jeg hadde kommet inn for spørsmål om pcos hadde jeg ikke møtt kriteriene, så det har jeg ikke lengre. Ble gravid med pcos og kraftig overvekt så har et barn fra før.

Jeg fikk fjernet hormonspiral etter endt menstruasjon, blødde 5 dager til da (bortfallsblødning?) og etter det har jeg ikke hatt menstruasjon. Dette var i slutten av oktober.

Jeg er normalvektig, røyker ikke og er 30 år. Samboeren min er også normalvektig og røyker heller ikke. 

Anonymkode: fac52...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har hatt menstruasjon på tre måneder, synes jeg du skal få en sjekk hos din lege. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet bittelitt i 2 dager, bare dråper med blod, nok å bruke et truseinnlegg. Er det relevant? Negativ graviditetstest i går. 

Anonymkode: fac52...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...