Gå til innhold

Betyr det "nei"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte en sms der jeg inviterte noen venner til meg/oss på nyttårsaften. Fikk svar på meldingen, men min venninne snakket bare om andre ting på meldingen. Betyr dette "nei" til invitasjonen? Jeg synes folk kan være redelige og høflige til å svare. Og jeg tåler et "nei, vi kan dessverre ikke komme".

Anonymkode: a6deb...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en sms der jeg inviterte noen venner til meg/oss på nyttårsaften. Fikk svar på meldingen, men min venninne snakket bare om andre ting på meldingen. Betyr dette "nei" til invitasjonen? Jeg synes folk kan være redelige og høflige til å svare. Og jeg tåler et "nei, vi kan dessverre ikke komme".

Anonymkode: a6deb...dfb

Nei, det betyr ikke nei, det er ikke noe svar.

Om det ikke kommer svar i løpet av kort tid får du spørre igjen, f.eks. "Så du invitasjonen til nyttårsaften - har dere anledning?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, påskelilje skrev:

Enig med xtra. Det var ikke et nei. Heller ikke et ja. Spør dem om igjen, du!

Spurte de høflig og litt forsiktig igjen, men venninna mi svarte ikke nå heller. Skrev bare om barnebarnet sitt. Ja, ja nå orker jeg ikke "mase" mer.

Anonymkode: a6deb...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spurte de høflig og litt forsiktig igjen, men venninna mi svarte ikke nå heller. Skrev bare om barnebarnet sitt. Ja, ja nå orker jeg ikke "mase" mer.

Anonymkode: a6deb...dfb

Hva med å prøve noe så gammeldags som å ringe? Vanskelig å la være å svare på direkte spørsmål da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...