Gå til innhold

Har dere noen julegaveønsker:-)?


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Mine er:

Bøker: gjemte og glemte steder av Ronny Arnesen.

Fløyelsbukse og fløyelsjakke, myk.

Kimono ( men mer manneutgaven tror jeg, ikke sånn med pute bak) Men jeg vil gjerne ha fugler og bonsai aktige planter som tegninger på den,).

Så en bukse med vide ben til denne.

Ellers liker jeg pen gammeldags julepynt til juletreet, feks en tinnsoldat, en ballerina, noen pene mus, eller pene rotter, eller en pen pusekatt.

Og Røkelse feks fra Indiska eller shangrila.

Treskulptur fra Asia eller Afrika. (gammel)

Caligrafipenn og blekk.( Panduro hobby el.l.)

God rødvin, balsamicoer, gode oliven, eller grottelagrede oster som gryvær:-)

Jeg ønsker meg også dykkerutstyr, men det sier jeg ikke til noen, fordi det er utenfor budsjett, men jeg ville likt dykke igjen, ta bilder under vann og kjenne den deilige freden som er der når man er alene, sånn under vann, og i fred, uten at å høre ord og spørsmål inn i ørene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Mine er:

Bøker: gjemte og glemte steder av Ronny Arnesen.

Fløyelsbukse og fløyelsjakke, myk.

Kimono ( men mer manneutgaven tror jeg, ikke sånn med pute bak) Men jeg vil gjerne ha fugler og bonsai aktige planter som tegninger på den,).

Så en bukse med vide ben til denne.

Ellers liker jeg pen gammeldags julepynt til juletreet, feks en tinnsoldat, en ballerina, noen pene mus, eller pene rotter, eller en pen pusekatt.

Og Røkelse feks fra Indiska eller shangrila.

Treskulptur fra Asia eller Afrika. (gammel)

Caligrafipenn og blekk.( Panduro hobby el.l.)

God rødvin, balsamicoer, gode oliven, eller grottelagrede oster som gryvær:-)

Jeg ønsker meg også dykkerutstyr, men det sier jeg ikke til noen, fordi det er utenfor budsjett, men jeg ville likt dykke igjen, ta bilder under vann og kjenne den deilige freden som er der når man er alene, sånn under vann, og i fred, uten at å høre ord og spørsmål inn i ørene.

 

 

Bøker og noen nye kasseroller.

Anonymkode: 558ce...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Egentlig ikke, ikke noen konkrete ønsker dette året, men jeg blir alltid kjempeglad for bøker, sjokolade, lakris og te. :) Og så vet jeg at Nissejenta mi har laget noe til meg og det er alltid utrolig koselig å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Mine er:

Bøker: gjemte og glemte steder av Ronny Arnesen.

Fløyelsbukse og fløyelsjakke, myk.

Kimono ( men mer manneutgaven tror jeg, ikke sånn med pute bak) Men jeg vil gjerne ha fugler og bonsai aktige planter som tegninger på den,).

Så en bukse med vide ben til denne.

Ellers liker jeg pen gammeldags julepynt til juletreet, feks en tinnsoldat, en ballerina, noen pene mus, eller pene rotter, eller en pen pusekatt.

Og Røkelse feks fra Indiska eller shangrila.

Treskulptur fra Asia eller Afrika. (gammel)

Caligrafipenn og blekk.( Panduro hobby el.l.)

God rødvin, balsamicoer, gode oliven, eller grottelagrede oster som gryvær:-)

Jeg ønsker meg også dykkerutstyr, men det sier jeg ikke til noen, fordi det er utenfor budsjett, men jeg ville likt dykke igjen, ta bilder under vann og kjenne den deilige freden som er der når man er alene, sånn under vann, og i fred, uten at å høre ord og spørsmål inn i ørene.

 

 

Jeg er så kjedelig for jeg kommer ikke på noe jeg ønsker meg. Til ungene har jeg sagt at de skal beholde pengene sine selv, da de trenger det mer enn meg, men det vil de ikke høre på. 

Til kjæresten har jeg sagt at jeg ikke klarer å finne på noenting jeg ønsker meg i år, men han ville at jeg skulle ha dunjakke og den er kjempefin og svindyr. Jeg hadde aldri kjøpt en slik dyr jakke selv, men jeg ble/ blir kjempeglad for den :)

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en bitteliten radio til kjøkkenbenken og en dabradio til den ene biken vår - og badeskum 😁

Og så blir jeg alltid glad for bøker og vin og turutstyr, men jeg har ikke ønsket meg det spesielt i år.

Jeg strikker luer for harde livet til tantebarna mine. De to "små" får en annen gave i tillegg. Har egentlig sluttet å gi til de voksne, men jeg syntes det var så gøy å strikke noe som forhåpentligvis blir ok for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg fotkrem, håndkrem, rettetang og krølltang. Og selvfølgelig noe spiselig som feks lakris eller sjokolade. Av to familiemedlemmer så ønsker jeg meg penger til reisekassa.

Prøver hvert år å si til datteren min at hun ikke må kjøpe noe dyrt til meg, uten nevneverdig hell. I år har jeg en mistanke om at jeg får rettetang eller krølltang da jeg for første gang som voksen, har litt lengde på håret.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Madelenemie skrev:

Mine er:

Bøker: gjemte og glemte steder av Ronny Arnesen.

Den kommer til å ligge under juletreet vårt. Det er jeg som har foreslått / ordnet det, men den gis fra et av de voksne barna til faren deres, som dykket da han var ung.

Jeg er ganske kjedelig mht. ønsker til meg selv. Ikke får jeg mange gavene heller, siden vi stort sett ikke gir til og fra voksne (unntatt mellom voksne barn og foreldre). Håper på den faste kjøkkenkalenderen, te i løsvekt og noe lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille barn og fred på jord ;) 

 

Nei, jeg ønsker meg nesten ingen ting. Har nevnt nye skibriller og -bukse, men de som eventuelt kunne gi meg det vet at jeg er litt sær på hva jeg vil ha, så spørs om  de tør ;). Du har fine ønsker, ble litt inspirert. men nå er det jo litt sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, laban skrev:

Den kommer til å ligge under juletreet vårt. Det er jeg som har foreslått / ordnet det, men den gis fra et av de voksne barna til faren deres, som dykket da han var ung.

Jeg er ganske kjedelig mht. ønsker til meg selv. Ikke får jeg mange gavene heller, siden vi stort sett ikke gir til og fra voksne (unntatt mellom voksne barn og foreldre). Håper på den faste kjøkkenkalenderen, te i løsvekt og noe lesestoff.

Hei!

Heldig han da:-)

Jeg sagt til barna at denne bok jeg ønsker meg mest, og at de kan spleise, jeg vil ikke de skal bruke så mye penger på gave til oss voksne, de har jo så mange venner de kjøper til også. 

Det er en veldig spennende bok:-) Og jeg kunne selv tenkt meg drive med dette, urban utforskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på " Jula" og kjøpt ei stor og dyp steikepanne  i " stål" til under 300 og panna har jeg alt testet og den er det beste kjøp jeg noen gang har gjort tror jeg. Virkelig bra.

Og vit tak maling så nå våren og varmen komme.😊

Anonymkode: fc47a...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også kjøpt rikelig med thermosokker med tøyelig fin strikk. De varer lenge også uten hull.

Men er vel dessverre slike som fleesejakker at de etterlater partikler i  vaskevannet som ikke er bra for oss. Men au skit det er jul bare en gang i året. Også så mye man ikke vet. Kan være så mye man intet vet noe om.

Men fred på jord hadde vært det beste helt klart. 😊Men vi tør ikke alle ha så høye ønsker kanskje.

Anonymkode: fc47a...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg rett og slett penger, gavekort eller konsumvarer. Har det jeg trenger, og føler ikke behov for flere ting å gjøre av. Da blir det greiere med noen kroner jeg kan legge av eller bruke på noe jeg vet at jeg vil ha. Eventuelt er jo en bedre middag med venner, konsertbilletter o.l. hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maggie55 skrev:

Man må bare prøve å korte ned på hva man kan av gavestyr føler jeg med våre utsikter.

Men kjære deg, så dårlig er da neppe usiktene.

Anonymkode: 558ce...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Hørte du ikke sentralbanksjefens rengjøring for tingenes tilstand i går? Han antydet både det ene eller andre. Så mange kan komme til å måtte se seg om etter annen jobb tror jeg på det nye året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...