Gå til innhold

Ulik størrelse på bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lenge hatt ulik størrelse på brystene mine, og nå er jeg usikker på om det største har blitt enda større enn det har vært tidligere? Jeg google "selvfølgelig" og brystkreft dukket opp. Jeg kan ikke kjenne noen kuler (har kjent en, men denne har jeg vært hos legen med tidligere som hun sa trodde var en kjertel). Er dette noe jeg burde være bekymret for? Føler også at det største brystet (og areolaen) endrer seg nesten fra dag til dag i størrelse!? Jeg har p-stav om det har noe å si (hatt den i 2 år). Jeg skal til legen etter jul pga. noe annet, kan jeg be han om å lære meg selvsjekk? Jeg har prøvd å kjenne etter kuler, men usikker på om jeg gjør det riktig (har sett på video på nettet). 

Anonymkode: 0c62b...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er veldig vanlig at det er forskjell i størrelse på brystene, det er ikke et vanlig tegn på kreft. Det kan være godartede cyster i brystene.

Ikke vet jeg hvor gammel du er og om brystutviklingen fortsatt er på gang.

Fint at du får en sjekk.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...