AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg lurer på om det er noen som opplever doble eller multiple hjerteslag som bivirkning av lamictal? Jeg går bare på 50 mg så langt, men har hatt disse plagsomme hjerteslagene i noen dager nå. Og lurer altså på om det kan relateres til medisinene. Anonymkode: e2c2e...bcd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Ingen som har opplevd dette? Da antar jeg at det ikke har sammenheng med medisinene.... Anonymkode: e2c2e...bcd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Aldri opplevd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Jeg har det noen ganger men vet ikke om det er pga Lamictal.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Tror ikke det er en vanlig bivirkning Anonymkode: 4f478...ec7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Takk for svar 🙂 Da grubler jeg ikke mer på den sammenhengen... Anonymkode: e2c2e...bcd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.