Gå til innhold

Snøsøsteren


 cilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt den til min mor på 81 😁 og ei venninne av meg kjøpte den til seg selv 😊 Har forstått det som om det er ei bok for både voksne og barn. Kanskje 4,5 er litt liten, men det går fint an å se på bildene og kose seg med dem, og så kan de bli mer kjent med boka i årene fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cilie skrev:

Noen som vet om den kan gis jente på 4,5 år? Jeg ser det står at den passer for alle, men målgruppen er 6 og oppover. 

Nå har jeg bare rukket å lese første kapittel, men tror nok den blir litt for avansert for en på 4,5 år. Ville ventet et par år, men du kan jo kjøpe den nå og ha den liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har kjøpt den til min mor på 81 😁 og ei venninne av meg kjøpte den til seg selv 😊 Har forstått det som om det er ei bok for både voksne og barn. Kanskje 4,5 er litt liten, men det går fint an å se på bildene og kose seg med dem, og så kan de bli mer kjent med boka i årene fremover 😊

Jeg tenkte litt sånn selv, men ser i svar under her at den kanskje er for voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig ikke det er en passende bok for et så lite barn. Men det er nå min mening da.

Anonymkode: c797a...3ff

Nettopp deres mening jeg etterspør, for jeg vet ikke. Jeg tenker også at den kan være for alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Nå har jeg bare rukket å lese første kapittel, men tror nok den blir litt for avansert for en på 4,5 år. Ville ventet et par år, men du kan jo kjøpe den nå og ha den liggende.

Enig i det. Søren og, nå er jeg blank på hva jeg skal kjøpe😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...