AveSa Skrevet 20. desember 2018 Skrevet 20. desember 2018 Glemte p-pille 4 og 5 desember, små blødde i 2 dager. Slutta på pilla 9 desember. Små blødde fra 11-15 desember. Tenker det er en slags bortfalls blødning? Tirsdag 18 hadde jeg små murringer/ mens smerter. Tenkte kansje at nå kommer mensen. I går 19 blødde jeg 4-5 dråper, i dag blødde jeg 1 dråpe. Jeg som håpa mensen skulle komme før hele julestyret men nå kommer den vel midt oppi. Hadde sex 4, 9 og 17 desember. Hva kommer denne lille blødnings greiene av? Tuller kroppen så mye etter slutt ? Kan ikke huske at det var sånn før mini ble til og da hadde jeg gått enda lengre på piller 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. desember 2018 Skrevet 20. desember 2018 Hvilken pille bruker du? Hilsen Mette 0 Siter
AveSa Skrevet 20. desember 2018 Forfatter Skrevet 20. desember 2018 Jeg brukte synfase 21. Glemte først 2 dager før jeg sluttet den 9’desember. Før jeg ble gravid for 3 år siden brukte jeg synfase 28. Og kan ikke huske at jeg hadde så mye små blødninger etter slutt 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. desember 2018 Skrevet 20. desember 2018 Det er vel blanding av uregelmessig bruk og at kroppen nå skal komme i gang igjen. Jeg foreslår at du ser det an til over nyttår og søker lege hvis det fortsetter. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.