Gå til innhold

Hva kan blødningen skyldes tro?


AveSa

Anbefalte innlegg

Glemte p-pille 4 og 5 desember, små blødde i 2 dager. Slutta på pilla 9 desember. Små blødde fra 11-15 desember. Tenker det er en slags bortfalls blødning? 

Tirsdag 18 hadde jeg små murringer/ mens smerter. Tenkte kansje at nå kommer mensen. I går 19 blødde jeg 4-5 dråper, i dag blødde jeg 1 dråpe. Jeg som håpa mensen skulle komme før hele julestyret men nå kommer den vel midt oppi. Hadde sex 4, 9 og 17 desember.

Hva kommer denne lille blødnings greiene av? Tuller kroppen så mye etter slutt ? Kan ikke huske at det var sånn før mini ble til og da hadde jeg gått enda lengre på piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte synfase 21. Glemte først 2 dager før jeg sluttet den 9’desember. 

 

Før jeg ble gravid for 3 år siden brukte jeg synfase 28. Og kan ikke huske at jeg hadde så mye små blødninger etter slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er vel blanding av uregelmessig bruk og at kroppen nå skal komme i gang igjen. Jeg foreslår at du ser det an til over nyttår og søker lege hvis det fortsetter.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...