Gå til innhold

«Problemer» i underlivet etter overgrep i barneårene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble utsatt for ganske grove seksuelle overgrep som barn. I voksen alder har jeg:

Alltid smerter under sex. Har godtatt dette, og sex er alltid vondt og deilig på en gang.

Føles som om cervix ligger lavt hos meg. En del nærere skjedeinngangen enn gjennomsnittet.

Problemer med avføringen. Ikke forstoppelse, men må «grave» avføringen ut med fingeren, ellers kommer den ikke ut.

Kandetha sammenheng med overgrepene, eller kan jeg ha blitt skadet, liksom? Bør det undersøkes?

Anonymkode: da9e7...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hvor gammel er du? Har du født? Hilsen Mette

Jeg er 30. Har ikke født.

Anonymkode: da9e7...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Umiddelbart kan jeg ikke se at det er sammenheng med de forandringer du merker. Mange kvinner som har vært utsatt for overgrep vil ha smerter ved samleie fordi vonde følelser kommer tilbake. Jeg synes at du skal be din fastlege om henvising til gynekolog som kan vurdere deg og kanskje henvise deg videre til hjelp?

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...