Petroline Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Livet er tungt. Han gir seg ikkje. Kan få ei tøff helg Jobben ringer eg seie Nei Men dei skjønner ikkje Må jobbe i helge Har to eksamener på 2 veke Sover ikkje Drømmer om å falle bort dø klare ikkje dusje klare ikkje ete Kledna kan ikkje bli store nok Livet er tungt 0 Siter
Serafia Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Sera vil gjerne trøste Petrolinen sin. Hang in there... 0 Siter
Gjest lilly Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 *trøsteklemme fra lilly... om hun får lov* 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 kjære petro... *sender en god varm klem* om du vil ha... 0 Siter
huufsa Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Kjære lille snuppa' mi..... Du sliter deg ut !! Du må kjenne på deg selv... -nå er det tydeligvis NOK for deg.... Hvorfor skal det være så vanskelig å si nei..... -jeg skjønner jo egentlig det... men..... En dag..... må man begynne å tenke litt på seg selv også.... Du må ikke være så snill hele tiden.... **god og varm klem fra meg** 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.