Gå til innhold

Støre bryr seg ikke om trafikkreglene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Alle har sitt å stå i av vanskelige ting i dag tror jeg. Ingen untatt tror jeg.Er man i sånne høye stillinger går man sikkert med " ut av kroppen følelse hele tiden "på grunn av tyngende ansvar. Skal egentlig ikke store status jobben til for det synes jeg. Helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

han har jo 100 mill i formue, så den boten merker han nok ikke mye til, for vanlige folk derimot kan 9000 gjøre at du må leve på knekkebrød i mange måneder. 

Trodde han var sånn "rød" jeg, betale etter evne og de greiene der, men han er vel ikke så rød da sikkert :)

Anonymkode: 8bf4c...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vel ikke så rart at han er litt ufokusert. Må vel stå i sitt livs drama med et parti i motvind, en herlig men nå omsorgstrengende mor og akkurat mistet sin far og media med en dagsorden vi vel aldri har sett.

Men som dere sier det hjelper sikkert bra å ha noen kroner på bok når man skal duellere og face de andre politikerene med arverekke og odel i orden.  Skal ikke mange tørkede ekteskap til snart før mer enn bunadspolitiet er på døra.( spøk 😎) Han kan vel ikke bare gå i en minibank å ta ut en masse penger han heller. Alt er vel bundet i aksjer som går i dass hvis all politikk feiler. Vi andre har det jo så annerledes... Tror bare man må ta så mye med en klype salt som vanlig. Dessuten er det jo kommunevalg og økonomi det handler om. Virker som umulig oppgave. De fleste kan vel få spenning nok🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Vi overvar samme forelesning i historie for 50 år siden og han virket helt o.k. da. Jobbet for Gro dengang ble det sagt. Selv hoppet jeg av det hele og gikk ut på campus for å finne et nytt fag. Litt rotløs periode for min del.

Men dette er kommunevalg.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Selv kjører jeg ikke bil men legger merkelig nok fremdeles merke til feilparkerte biler jeg går forbi. Veldig rart i grunnen. Er vel som å sykle. Man glemmer det aldri helt.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
5 minutter siden, Maggie55 skrev:

Vi overvar samme forelesning i historie for 50 år siden og han virket helt o.k. da. Jobbet for Gro dengang ble det sagt. Selv hoppet jeg av det hele og gikk ut på campus for å finne et nytt fag. Litt rotløs periode for min del.

Men dette er kommunevalg.😉

Og mye " vann er selvsagt rennet i havet siden dengang da historiebøkene ikke var kommet så langt". Så jeg opphører meg ikke som karakter vitne 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har nå oppdaget at det var en gammel tråd. Min eneste unnskyldning er at det er tidlig søndag morgen påske for enkelte av oss.😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...