AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Jeg merker at nå når jeg er inne i en dårlig periode, hvor det meste oppleves som «pes», resulterer alkohol i «festlige lag» at jeg blir både deprimert og irritabel. Det forsterker virkelig alle negative tanker. Anonymkode: eabd6...0ca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker at nå når jeg er inne i en dårlig periode, hvor det meste oppleves som «pes», resulterer alkohol i «festlige lag» at jeg blir både deprimert og irritabel. Det forsterker virkelig alle negative tanker. Anonymkode: eabd6...0ca Derfor holder jeg meg helt borte fra alkohol i dårlige perioder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det som hadde vært digg nå, er jo nettopp det å drikke bort alle sorger. Skulle ha dratt til skogs og drukket meg fra sans og samling. Anonymkode: 16e62...811 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det som hadde vært digg nå, er jo nettopp det å drikke bort alle sorger. Skulle ha dratt til skogs og drukket meg fra sans og samling. Anonymkode: 16e62...811 Når du blir edru er du like langt.... Anonymkode: ff74f...414 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Alkoholen har en tendens til å slå tilbake så vinninga går opp i spinninga. Jeg tier det ikke, og rører det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.