AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Jeg har nylig vært innlagt på psykiatrisk akuttmottak og i journalen min derfra står det flere ulike tentative diagnoser. Jeg begynte for to uker siden i behandling hos psykolog på psykiatrisk poliklinikk og i januar skal vi begynne med utredning. Det jeg lurer på er hvor lang tid vil det ta å få stilt en diagnose? Eventuelt for å finne ut at jeg ikke har noen diagnose? Anonymkode: ba338...17e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny88 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Hvor lang tid er vel individuelt, kommer også ann på diagnosen. Jeg ble utredet for bp2 over ett 2 måneders opphold på lukket avdeling, det er mange spørsmål og timer hos psykologen, tro meg. Nå vet jeg ikke hva du skal utredes for heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Det er nok svært individuelt. For noen kan man stille en bipolar-diagnose på stedet, mens det for andre er det mer komplisert. Har man mange symptomer som peker i flere retninger, vil det være mer utfordrende å stille diagnose(r) raskt. Det er uansett lurt å være tålmodig. Å hoppe til første og beste konklusjon er ikke alltid lurt. I sær om den skulle omfatte noe du absolutt ikke kjenner deg igjen i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.