Gå til innhold

Noe ramlet ut av underlivet


vof93

Anbefalte innlegg

Hei.! Jeg har en veninne som opplevde en hendelse for et halvt år siden Ca. Hun sliter fortsatt med hva det kunne være. Legen hadde ingen forklaring på dette! 

Hun satt inn en p-stav, 1-2 uker etterpå ramlet det ut en stor bit fra underlivet. Den var lyserosa med en mørkerød ( lignet på en blodåre kr. Den var Ca 2 og en halv cm bred og 5-6 cm lang. Hun bare tørket seg etter å ha vært på toalettet og da han denne på. Den luktet surt! Den hadde samme konsistens som en rå kyllingfilet.! Den hva helt glatt i overflaten. Det hun går mye rundt å tenker på er om dette kam være livmora som har setter ut eller om det kam ha vært en spontanabort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, vof93 skrev:

Hei.! Jeg har en veninne som opplevde en hendelse for et halvt år siden Ca. Hun sliter fortsatt med hva det kunne være. Legen hadde ingen forklaring på dette! 

Hun satt inn en p-stav, 1-2 uker etterpå ramlet det ut en stor bit fra underlivet. Den var lyserosa med en mørkerød ( lignet på en blodåre kr. Den var Ca 2 og en halv cm bred og 5-6 cm lang. Hun bare tørket seg etter å ha vært på toalettet og da han denne på. Den luktet surt! Den hadde samme konsistens som en rå kyllingfilet.! Den hva helt glatt i overflaten. Det hun går mye rundt å tenker på er om dette kam være livmora som har setter ut eller om det kam ha vært en spontanabort?

Hun er 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er i all fall ikke livmoren. Etter beskrivelsen hørs det mest av alt ut som en tampong. Kan det være en mulighet? Abort? ikke typisk ut fra beskrivelsen. Man kan også tenke på en muskelknute som er kvittert, men det er sjelden (jeg går ut fra at din venninne er ganske ung?) og den vil gjerne være rund.

Så en glemt tampong er mitt forslag.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...