Gå til innhold

imovane


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å få kun 10 imovane i slengen? De overdriver jo "faren" noe voldsomt. Er ikke alltid det hjelper heller, tar seroquel og 100 mg. Har det noen hensikt å prøve å ta 150 mg seroquel? Sliter virkelig om nettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å få kun 10 imovane i slengen?0

Kanskje legen syntes du har brukt for mye da? Eller kanskje det skyldes at det er mangel på Imovane.

Anonymkode: 2aa09...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje legen syntes du har brukt for mye da? Eller kanskje det skyldes at det er mangel på Imovane.

Anonymkode: 2aa09...2f6

Tror bare det er vanlig å få mer, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter selvmordsforsøket mitt fikk jeg bare utlevert imovane for tre dager om gangen på grunn av fare for intox.

Anonymkode: 4aba9...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter selvmordsforsøket mitt fikk jeg bare utlevert imovane for tre dager om gangen på grunn av fare for intox.

Anonymkode: 4aba9...d54

Det er vel mer forståelig, men jeg har ikke prøvd å tatt livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel hatt et høyt forbruk da.. men de kan godt informere deg om det. Ta og spør du :) 

Anonymkode: 59410...1ff

Har ikke det ,men skal spør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det vanlig å få kun 10 imovane i slengen? De overdriver jo "faren" noe voldsomt. Er ikke alltid det hjelper heller, tar seroquel og 100 mg. Har det noen hensikt å prøve å ta 150 mg seroquel? Sliter virkelig om nettene. 

Tror det er vanlig at man bare får 10 i slengen. Jeg gikk på Imovane i en periode for noen år tilbake, fikk da også bare 10 om gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får 100 , men da må jeg også vise legen at jeg ikke bruker mer enn det jeg skal. Bruker jeg for mye så vil jeg også få små pakninger. Får også 100 Tramadol. Det er så utrolig mye billigere å få 100 enn de små pakningene.  Godt å slippe og mase om ny resept også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg får 100 , men da må jeg også vise legen at jeg ikke bruker mer enn det jeg skal. Bruker jeg for mye så vil jeg også få små pakninger. Får også 100 Tramadol. Det er så utrolig mye billigere å få 100 enn de små pakningene.  Godt å slippe og mase om ny resept også. 

Høres ut som en god deal. Jeg får 30 og et «innafor bruk» er maks 2 i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, lillegutt_80 skrev:

Tror det er vanlig at man bare får 10 i slengen. Jeg gikk på Imovane i en periode for noen år tilbake, fikk da også bare 10 om gangen

Ok. Blir jo fort brukt opp-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg får 100 , men da må jeg også vise legen at jeg ikke bruker mer enn det jeg skal. Bruker jeg for mye så vil jeg også få små pakninger. Får også 100 Tramadol. Det er så utrolig mye billigere å få 100 enn de små pakningene.  Godt å slippe og mase om ny resept også. 

Ja bale å mase om ny resept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja bale å mase om ny resept. 

Jeg bestiller nye resepter via Helserespons-appen. Kunne ikke vært enklere.

Anonymkode: 2aa09...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestiller nye resepter via Helserespons-appen. Kunne ikke vært enklere.

Anonymkode: 2aa09...2f6

Det har jeg ikke hørt om før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg ikke mer imovane! Skulle bare taes to ganger i uken ellers virket de ikke! Rart jeg gikk på dem i flere år en periode da og de virker. Den apedopen kan de ha for seg selv. Det kan man få sååå mye man vil av og i høye doser. Fy faen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå får jeg ikke mer imovane! Skulle bare taes to ganger i uken ellers virket de ikke! Rart jeg gikk på dem i flere år en periode da og de virker. Den apedopen kan de ha for seg selv. Det kan man få sååå mye man vil av og i høye doser. Fy faen! 

Fornuftig lege.

Anonymkode: 59410...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå får jeg ikke mer imovane! Skulle bare taes to ganger i uken ellers virket de ikke! Rart jeg gikk på dem i flere år en periode da og de virker. Den apedopen kan de ha for seg selv. Det kan man få sååå mye man vil av og i høye doser. Fy faen! 

Jeg skjønner at du er forbannet, men legen har faktisk et poeng. Hos meg virker de i kun 2 dager og på dag 3 får jeg ofte mareritt(uten tbl.) Jeg synes du skal be om å få prøve Surmontil 10-25 mg for søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...