AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Jeg er vanligvis tålmodig, mild og snill. Vanligvis er jeg raus med andre, og glad i "alle". Når for tiden er jeg irritabel og sinna. Og jeg hater intenst. Det er nytt for meg. Jeg hater vanligvis ingen, eller ingenting. Nå kjenner jeg et så enormt hat at jeg får lyst til å drepe. Ikke det at jeg kommer til å gjøre det, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg hater nå mannen min og svigerfamilien også. Jeg har et intenst ønske om å skille meg, og å alltid se de jævla drittfolka igjen. Hva går det av meg? Er det depresjonen jeg er i som gjør det, eller har jeg bare blitt en forferdelig person de siste ukene? Anonymkode: 7bd05...17c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vanligvis tålmodig, mild og snill. Vanligvis er jeg raus med andre, og glad i "alle". Når for tiden er jeg irritabel og sinna. Og jeg hater intenst. Det er nytt for meg. Jeg hater vanligvis ingen, eller ingenting. Nå kjenner jeg et så enormt hat at jeg får lyst til å drepe. Ikke det at jeg kommer til å gjøre det, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg hater nå mannen min og svigerfamilien også. Jeg har et intenst ønske om å skille meg, og å alltid se de jævla drittfolka igjen. Hva går det av meg? Er det depresjonen jeg er i som gjør det, eller har jeg bare blitt en forferdelig person de siste ukene? Anonymkode: 7bd05...17c Det kan det godt være. For noen kan sinne også være et naturlig resultat av det å jobbe seg gjennom egen (traume-) historie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soletti Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Der har jeg vert og det gikk over. Det har hjulpet å bearbeide vonde ting samt å være sammen med en fast gruppe mennesker jevnlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Du skulle ikke tilfeldigvis ha fått Wellbutrin mot din depresjon? Wellbutrin gjorde meg slik du beskriver. Jeg ble oppfarende og eksplosivt sint ved den minste ting. Hatet alt og alle. Wellbutrin er medisinen fra helvete, for de av oss som ikke tåler den. Heldigvis forstod jeg ganske tidlig at det var medisinen sin skyld, og sluttet på den etter ca to uker. Ble meg selv igjen etter det. Anonymkode: d7fb0...b5e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underbar Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Depresjon gjør jo ofte negative følelser mer intense. Jeg har opplevd det samme, har følt et ekstremt hat mot visse personer i mine verste perioder. Heldigvis har jeg en indre sperre (foreløpig iallfall 😬) slik at jeg ikke har gjort annet enn å skjelle ut disse menneskene skikkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.