Gå til innhold

Er det depresjonen som gjør meg så hatefull?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vanligvis tålmodig, mild og snill. Vanligvis er jeg raus med andre, og glad i "alle". Når for tiden er jeg irritabel og sinna. Og jeg hater intenst. Det er nytt for meg. Jeg hater vanligvis ingen, eller ingenting. Nå kjenner jeg et så enormt hat at jeg får lyst til å drepe. Ikke det at jeg kommer til å gjøre det, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg hater nå mannen min og svigerfamilien også. Jeg har et intenst ønske om å skille meg, og å alltid se de jævla drittfolka igjen. Hva går det av meg? Er det depresjonen jeg er i som gjør det, eller har jeg bare blitt en forferdelig person de siste ukene?

Anonymkode: 7bd05...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vanligvis tålmodig, mild og snill. Vanligvis er jeg raus med andre, og glad i "alle". Når for tiden er jeg irritabel og sinna. Og jeg hater intenst. Det er nytt for meg. Jeg hater vanligvis ingen, eller ingenting. Nå kjenner jeg et så enormt hat at jeg får lyst til å drepe. Ikke det at jeg kommer til å gjøre det, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg hater nå mannen min og svigerfamilien også. Jeg har et intenst ønske om å skille meg, og å alltid se de jævla drittfolka igjen. Hva går det av meg? Er det depresjonen jeg er i som gjør det, eller har jeg bare blitt en forferdelig person de siste ukene?

Anonymkode: 7bd05...17c

Det kan det godt være. For noen kan sinne også være et naturlig resultat av det å jobbe seg gjennom egen (traume-) historie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke tilfeldigvis ha fått Wellbutrin mot din depresjon? 

Wellbutrin gjorde meg slik du beskriver. Jeg ble oppfarende og eksplosivt sint ved den minste ting. Hatet alt og alle. Wellbutrin er medisinen fra helvete, for de av oss som ikke tåler den. Heldigvis forstod jeg ganske tidlig at det var medisinen sin skyld, og sluttet på den etter ca to uker. Ble meg selv igjen etter det.

Anonymkode: d7fb0...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon gjør jo ofte negative følelser mer intense. Jeg har opplevd det samme, har følt et ekstremt hat mot visse personer i mine verste perioder. Heldigvis har jeg en indre sperre (foreløpig iallfall 😬) slik at jeg ikke har gjort annet enn å skjelle ut disse menneskene skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...