Gå til innhold

Noen filmer som du ønsker å se i julen?


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Noen filmer som du ønsker å få sett i julen? :) Eller noen gode råd om gode filmer? 

 

Hei!

Ja flere:-)

i går så jeg en film som het, en mann ved navn Ove, jeg likte den. Ligger på NRK.

I dag skal jeg se, den tiden på året 🙂

ellers så jeg nettopp en serie som het" My very special friend" og det er noe av det bedre jeg sett på en stund.

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Noen filmer som du ønsker å få sett i julen? :) Eller noen gode råd om gode filmer? 

Hvis du vil se en lett og morsom julefilm så anbefaler jeg "Christmas chronicles" - fantastisk morsom med Kurt Russel som julenissen!

Ellers ser vi mye naturprogrammer nå i jula når vi har tid til å sitte og se hele dagen, på nrk ligger jo alt ute på nett-tv. Det frister ikke akkurat til uteliv her i Trøndelag denne jula med høljregn og holke så etter en liten tur ut iført piggsko og regnjakke koser vi oss med naturprogrammer på tv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Ja flere:-)

i går så jeg en film som het, en mann ved navn Ove, jeg likte den. Ligger på NRK.

I dag skal jeg se, den tiden på året 🙂

ellers så jeg nettopp en serie som het" My very special friend" og det er noe av det bedre jeg sett på en stund.

😊

En mann ved navn Ole har jeg også sett, synes den var fin jeg også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 14.16, Lillemus skrev:

Hvis du vil se en lett og morsom julefilm så anbefaler jeg "Christmas chronicles" - fantastisk morsom med Kurt Russel som julenissen!

Ellers ser vi mye naturprogrammer nå i jula når vi har tid til å sitte og se hele dagen, på nrk ligger jo alt ute på nett-tv. Det frister ikke akkurat til uteliv her i Trøndelag denne jula med høljregn og holke så etter en liten tur ut iført piggsko og regnjakke koser vi oss med naturprogrammer på tv. :) 

Takk for tips. Jeg ønsker å se en lett og morsom film, så den må jeg se itraileren på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2018 den 8.40, Lillemus skrev:

Parterapi er fantastisk - jentungen og jeg ler så vi griner av den! ❤️ Kevin ❤️ 

Hehe den tror jeg at jeg må se . Så litt innom den :)

Anonymkode: 3fa0e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...