Gå til innhold

Tidspunkt for middag nyttårsaften.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha to vennepar hos meg nyttårsaften. Er det for seint å ha middag kl 20.30-21 nyttårsaften? Eller kanskje jeg bør ha den kl 20? Skal på jobb på dagen så det blir litt hektisk.

Anonymkode: a73d6...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha to vennepar hos meg nyttårsaften. Er det for seint å ha middag kl 20.30-21 nyttårsaften? Eller kanskje jeg bør ha den kl 20? Skal på jobb på dagen så det blir litt hektisk.

Anonymkode: a73d6...c5a

Jeg synes 20. Og gjerne be inn enda tidligere på en aperitiff el noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha to vennepar hos meg nyttårsaften. Er det for seint å ha middag kl 20.30-21 nyttårsaften? Eller kanskje jeg bør ha den kl 20? Skal på jobb på dagen så det blir litt hektisk.

Anonymkode: a73d6...c5a

Middag kl 20 -21 er helt greit på nyttårsaften.

Anonymkode: 6def0...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha to vennepar hos meg nyttårsaften. Er det for seint å ha middag kl 20.30-21 nyttårsaften? Eller kanskje jeg bør ha den kl 20? Skal på jobb på dagen så det blir litt hektisk.

Anonymkode: a73d6...c5a

Kl. 20 er helt greit på nyttårsaften. Da har man jo tid til litt dessert eller kaker eller noe etterpå før midnatt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha to vennepar hos meg nyttårsaften. Er det for seint å ha middag kl 20.30-21 nyttårsaften? Eller kanskje jeg bør ha den kl 20? Skal på jobb på dagen så det blir litt hektisk.

Anonymkode: a73d6...c5a

Du skriver ikke når du har bedt dem komme, det er viktig info å få med. Om vi sier de kommer kl 18:30 / 19 så kan middagen fint være kl 20 / 20:30.

Anonymkode: 62f09...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.12.2018 den 3.41, AnonymBruker skrev:

Oi.... vi har alltid middag kl 17 på nyttårsaften..

Anonymkode: e949f...e86

Det spiller da ingen rolle når folk har middag 🙂 Men TS innlegg handlet om det var for sent å gå til bords på angitt tid. 

Anonymkode: 62f09...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...