Gå til innhold

Topimax-dopamax

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Jeg har blitt et vrak av topimax ifølge venninna mi, så bare stirrer og glor jeg ut i lufta og reagerer ikke på lenge når jeg blir snakket til. Ifølge en annen venninne skyldes denne latensen topimax

men jeg må gå på topimax ellers har jeg helt ukontrollerbar vektoppgang av andre psykiatriske medisiner

men det koster meg altså et vennskap

skal jeg slutte på topimax må jeg slutte på litium også

og det går til helvete

kanskje xeplion og, ser stjernestøv her legger på seg kraftig av xeplion dessverre

da er jo jeg fucked.

en venn sa jeg er så enormt ustabil at jeg må bare ha det sånn med medisinene.

glo og stirre og ikke reagere... som et vrak

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446111-topimax-dopamax/
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg har blitt et vrak av topimax ifølge venninna mi, så bare stirrer og glor jeg ut i lufta og reagerer ikke på lenge når jeg blir snakket til. Ifølge en annen venninne skyldes denne latensen topimax

men jeg må gå på topimax ellers har jeg helt ukontrollerbar vektoppgang av andre psykiatriske medisiner

men det koster meg altså et vennskap

skal jeg slutte på topimax må jeg slutte på litium også

og det går til helvete

kanskje xeplion og, ser stjernestøv her legger på seg kraftig av xeplion dessverre

da er jo jeg fucked.

en venn sa jeg er så enormt ustabil at jeg må bare ha det sånn med medisinene.

glo og stirre og ikke reagere... som et vrak

Jeg er et matvrak uten like. Og nå har jeg begynt med søvnparalyse og, sånn at kroppen stivner og man kan reise ut av den. Ble så redd. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446111-topimax-dopamax/#findComment-3882445
Del på andre sider

Det aller viktigste er jo hvordan du opplever situasjonen, og hva som er best for din egen opplevelse av hva som gjør det lettest i hverdagen. Hvis du føler Topimax hjelper deg, og disse påstandene fra vennene dine er noe du ikke kjenner deg igjen i synes jeg du skal ignorere det de sier. Men om du selv og opplever at du fungerer dårligere, blir sløv og dopa er jo problemstillingen vanskeligere. Gå opp mye i vekt, kutte ut medisiner som holder (p)sykdom i sjakk eller være dopa er tre ganske leie alternativer å velge mellom. Det er jo ikke slik at man nødvendigvis ender med å legge på seg av medisiner andre har lagt på seg av. Jeg legger ikke på meg. av Quetiapin, men det finnes de som gjør det. Med andre ord trenger man ikke å legge på seg av samme medisin som andre legger på seg av. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446111-topimax-dopamax/#findComment-3882453
Del på andre sider

Gjest elina777
9 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Det aller viktigste er jo hvordan du opplever situasjonen, og hva som er best for din egen opplevelse av hva som gjør det lettest i hverdagen. Hvis du føler Topimax hjelper deg, og disse påstandene fra vennene dine er noe du ikke kjenner deg igjen i synes jeg du skal ignorere det de sier. Men om du selv og opplever at du fungerer dårligere, blir sløv og dopa er jo problemstillingen vanskeligere. Gå opp mye i vekt, kutte ut medisiner som holder (p)sykdom i sjakk eller være dopa er tre ganske leie alternativer å velge mellom. Det er jo ikke slik at man nødvendigvis ender med å legge på seg av medisiner andre har lagt på seg av. Jeg legger ikke på meg. av Quetiapin, men det finnes de som gjør det. Med andre ord trenger man ikke å legge på seg av samme medisin som andre legger på seg av. 

Har alltid lagt på meg av medisiner i samme sjanger så sjansen er stor, og litium vet jeg at jeg legger på meg av:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446111-topimax-dopamax/#findComment-3882455
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...