Gå til innhold

Er det på tide å gi meg opp?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fortalt behandlerne dine om dette?

Anonymkode: f8320...4c9

Nei. Men har fortalt at jeg tror sønnen min er halvt romvesen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det virket reelt for meg. Jeg har sett bilder fra folk fra pleiadene, han var en sånn så rolig og vakker. Jeg lurer på om han er faren til min ene sønn, har alltid trodd min ene sønn er halvt utenomjordisk. Når han var liten så jeg på han som en engel, han var så snill og god. Det er han fremdeles, alltid vært redd for å miste han. Men ei dame sa til meg "Engler for også være på jorden". 

Det er INGEN som har fotografier av det du kaller "folk fra pleiadene", om du har sett noe slikt så er det kun tegninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er INGEN som har fotografier av det du kaller "folk fra pleiadene", om du har sett noe slikt så er det kun tegninger.

Ja det er tegninger fra folk som har sett dem, og jeg har jo sett en selv så jeg vet hvordan de ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Ser du virkelig ikke at det du skriver om er sykt? 

Var bestemoren min, som mente hun var gravid med et utenomjordisk vesen i en alder av 75, også frisk? 

Anonymkode: f8320...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, du har det ikke bra nå SS. Selv om jeg skrev du har rett til å nekte å ta medisiner, så håper jeg du fortsetter med de, for du høres ikke frisk ut. 

Anonymkode: 8233e...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde energiske opplevelser der jeg fikk orgasmer, det var som jeg hadde sex med noen. Men det var ingen der, det var på et energi nivå. 

Dette er veldig interessant. Sex er både fysisk og åndelig. Det er derfor man bruker kristne begreper som hyrdestund og misjonærstilling, fordi det var ment å være et uttrykk for inderlig guddommelig fellesskap med Jesus. Man blir fylt opp av Ånden på en måte som kan sammenlignes med fysisk sex. Dessverre kan man også fylles opp av onde ånder, som voldtar sjelen. Dette er en grufull opplevelse av manglende kontroll og undertrykkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Atium skrev:

Dette er veldig interessant. Sex er både fysisk og åndelig. Det er derfor man bruker kristne begreper som hyrdestund og misjonærstilling, fordi det var ment å være et uttrykk for inderlig guddommelig fellesskap med Jesus. Man blir fylt opp av Ånden på en måte som kan sammenlignes med fysisk sex. Dessverre kan man også fylles opp av onde ånder, som voldtar sjelen. Dette er en grufull opplevelse av manglende kontroll og undertrykkelse.

Nå må du ikke fyre opp under vrangforestillingene.

Anonymkode: 2ae61...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg tror ikke alle forstår hva de driver med @stjernestøv  av leger og annet helseeksperter men allikevel sitter jeg ikveld og er takknemmelig for at om noen få timer kan jeg forsvare å ta morradosen min med medisiner. Ser frem til vår og sommer.

Viktig å føle tillit. Men de fleste helsepersonell er flinke mennesker for hvem pasientens mulighet for bedring er deres fokus nummer en er jeg hellig overbevist om. Men ikke alltid så lett. Det går ofte opp og ned tror jeg for så mange i dag. Effektiviteten skal være så høy at der ikke er lagt av tid  nok til de viktigste arbeidsoppgaver en gang. Alt koster tid og ressurser i alle ledd og ikke bare for helsepersonell. Så mange andre grupper også. Ikke minst pasientene. Sånn de driver mange steder i dag er helt sprøtt synes jeg. Det er så mye helt sprøtt i dag synes jeg. Men jeg er ikke regjeringen eller politiker. Ta vare på deg selv og dine.  God bedring ( du kan jo be om en time som passer bedre så får du litt betekningstid)😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Effektivitetskravene er for høye i dag tror jeg. Folk er utbrent før de er fylt 30 år i våre dager. Hvorfor det må være slik forstår jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Atium skrev:

Dette er veldig interessant. Sex er både fysisk og åndelig. Det er derfor man bruker kristne begreper som hyrdestund og misjonærstilling, fordi det var ment å være et uttrykk for inderlig guddommelig fellesskap med Jesus. Man blir fylt opp av Ånden på en måte som kan sammenlignes med fysisk sex. Dessverre kan man også fylles opp av onde ånder, som voldtar sjelen. Dette er en grufull opplevelse av manglende kontroll og undertrykkelse.

Ja jeg har hatt vondt opplevelser ang energiene og, det er så mange energier. Har blitt redd. Men når det gjalt de gode opplevelsene sa en healer "Nyt det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maggie55 skrev:

Effektivitetskravene er for høye i dag tror jeg. Folk er utbrent før de er fylt 30 år i våre dager.

I så fall er det fordi de tar selvpålagte "krav" fra f.eks. sosiale medier, altfor høytidelig. Samfunnet vårt stiller virkelig ikke umenneskelige krav til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg tror ikke alle forstår hva de driver med @stjernestøv  av leger og annet helseeksperter men allikevel sitter jeg ikveld og er takknemmelig for at om noen få timer kan jeg forsvare å ta morradosen min med medisiner. Ser frem til vår og sommer.

Viktig å føle tillit. Men de fleste helsepersonell er flinke mennesker for hvem pasientens mulighet for bedring er deres fokus nummer en er jeg hellig overbevist om. Men ikke alltid så lett. Det går ofte opp og ned tror jeg for så mange i dag. Effektiviteten skal være så høy at der ikke er lagt av tid  nok til de viktigste arbeidsoppgaver en gang. Alt koster tid og ressurser i alle ledd og ikke bare for helsepersonell. Så mange andre grupper også. Ikke minst pasientene. Sånn de driver mange steder i dag er helt sprøtt synes jeg. Det er så mye helt sprøtt i dag synes jeg. Men jeg er ikke regjeringen eller politiker. Ta vare på deg selv og dine.  God bedring ( du kan jo be om en time som passer bedre så får du litt betekningstid)😊

Jeg tok 200 mg seroquel og sov i natt :) Det var så godt. Søvn har mye å si for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg har hatt vondt opplevelser ang energiene og, det er så mange energier. Har blitt redd. Men når det gjalt de gode opplevelsene sa en healer "Nyt det".

Hva menes med energi i denne sammenheng? Kan det sammenlignes med den fysiske definisjonen "evne til å utføre et arbeid"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Atium skrev:

Hva menes med energi i denne sammenheng? Kan det sammenlignes med den fysiske definisjonen "evne til å utføre et arbeid"? 

Energi som i ånder, aliens og hjelpere, kan være demoner og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...