Gå til innhold

Flaut da jeg ofte holder på å svime av

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt stresset med en del ting. Jeg søker jobber men får bare avslag. Jeg har heldigvis en jobb som er fra 50 til 70 prosent. 

Jeg var på jobb i dag. Flere ganger følte jeg for å svime av. Og alltid rett foran kunder. Jeg opplevde et stort ubehag da jeg følte det som om det skjedde et jordskjelv under bakken og det føltes som om alt ristet i rommet. Og så måtte jeg klamre meg fast i en disk rett foran kunden slik at jeg ikke ramlet og svimte av. Jeg regner med at dette var svimmelhet. Men dette var veldig ubehagelig. 

Jeg går på intervjuer og på enhver jobbintervju føler jeg for å svime av hele tiden. Jeg får heller ikke jobbene.. Og det føles som et stort nederlag i og med at folk i familien sitter å forteller meg hvor lett det er å få jobb. 

Hva ville dere ha gjort med slike symptomer som jeg har med dette med at jeg får slike følelser for å svime av osv ? Jeg får det ikke når jeg er i avslappende omgivelser så jeg regner med at det er stress og angst. 

Anonymkode: f98a1...edc

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært litt stresset med en del ting. Jeg søker jobber men får bare avslag. Jeg har heldigvis en jobb som er fra 50 til 70 prosent. 

Jeg var på jobb i dag. Flere ganger følte jeg for å svime av. Og alltid rett foran kunder. Jeg opplevde et stort ubehag da jeg følte det som om det skjedde et jordskjelv under bakken og det føltes som om alt ristet i rommet. Og så måtte jeg klamre meg fast i en disk rett foran kunden slik at jeg ikke ramlet og svimte av. Jeg regner med at dette var svimmelhet. Men dette var veldig ubehagelig. 

Jeg går på intervjuer og på enhver jobbintervju føler jeg for å svime av hele tiden. Jeg får heller ikke jobbene.. Og det føles som et stort nederlag i og med at folk i familien sitter å forteller meg hvor lett det er å få jobb. 

Hva ville dere ha gjort med slike symptomer som jeg har med dette med at jeg får slike følelser for å svime av osv ? Jeg får det ikke når jeg er i avslappende omgivelser så jeg regner med at det er stress og angst. 

Kan det være angst? Eller er du gravid?

Anonymkode: 2cf71...9a4

Sannsynligvis er det stress/angstrelatert. Det ser ut som det oppstår når du er nervøs, og det er en vanlig ting å være redd for når man sliter med angst. "Hva om jeg besvimer og det blir et svare styr rundt det?!" Når jeg får sånne tanker om skrekkscenarioer som besvimelse eller å miste forstanden, sier jeg til meg selv at jeg har hatt angst så lenge at det trolig ville skjedd for lenge siden om det var en reell fare for det. Så prøver jeg å tenke mer hva så enn hva om. Hva er det verste som skjer om man svimer av?  

Det er ubehagelig å ha det sånn. Jeg har min måte å snakke til meg selv på, som jeg føler hjelper. Å lære seg noen avslapningsøvelser som er lette å gå igjennom før man skal noe som stresser/gir angst, kan kanskje det være. en hjelp. Om du har en behandler, så tenker jeg at dette er slikt dere bør jobbe sammen rundt. Hvilke tanker har du som opprettholder angsten? Har du alternativer som er mer rasjonelle?  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som angstanfall. Dra til fastlegen og bli henvist til riktig behsndling slik som kognitiv beh. 

Anonymkode: a3cf9...37d

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som panikkangst. Det er slitsomt, men det kan gå over :)

Anonymkode: 60a7c...c7c

Jeg tror det skyldes angst.  Er enig. Det er slitsomt. Veldig ubehagelig at det oppstår foran kunder , på hvert intervju som jeg går på... Men jeg tror at det er angst som gjør meg svimmel. 

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som angstanfall. Dra til fastlegen og bli henvist til riktig behsndling slik som kognitiv beh. 

Anonymkode: a3cf9...37d

Tenker på å bestille time hos fastlegen å ta det opp. Er enig. Tror det er angst som gjør det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...