Gå til innhold

Det er vel greit?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Tok 200 mg seroquel istedenfor 100 mg i natt, det er vel greit? Det er jo sånne medisiner man får ta ubegrenset av? Håper bare på søvn i natt for har tenkt å drikke litt i morgen hvis jeg er i form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her inne har lov til å komme med anbefalinger av doser, stjernestøv.   

Kan du ikke ta det opp med psykiateren neste gang du er hos han?  Vet det ikke hjelper deg i dag, men det er greit å ha en avtale om slikt til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie321 skrev:

Ingen her inne har lov til å komme med anbefalinger av doser, stjernestøv.   

Kan du ikke ta det opp med psykiateren neste gang du er hos han?  Vet det ikke hjelper deg i dag, men det er greit å ha en avtale om slikt til senere.

Okay. Kan jo spør, bare tror det er helt greit for det er jo ap. Men fikk faktisk sove av det i natt, så tar 200 mg i natt og. Har en imovane igjen, tenkte å ta den i morgen. Sover jo dårlig når jeg drikker alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Okay. Kan jo spør, bare tror det er helt greit for det er jo ap. Men fikk faktisk sove av det i natt, så tar 200 mg i natt og. Har en imovane igjen, tenkte å ta den i morgen. Sover jo dårlig når jeg drikker alkohol.

Søvn og alkohol er en dårlig match for de fleste, så da er det helt naturlig med urolig søvn. Jeg hadde spart Imovane til en annen gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Søvn og alkohol er en dårlig match for de fleste, så da er det helt naturlig med urolig søvn. Jeg hadde spart Imovane til en annen gang. 

 

Ok. Kan jo spare den til natten etter, skal jo på trening den 2 januar. Kanskje det er bedre. Orker ikke gå å trene om jeg ikke sover om natten, vurderer å bare kutte ut den treningen. Det er et ork uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å sove nå jeg. Men neida, fikk bare voldsomme kriblinger og tok akineton. Kanskje jeg tar 50 mg til med seroquel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Tok 200 mg seroquel istedenfor 100 mg i natt, det er vel greit? Det er jo sånne medisiner man får ta ubegrenset av? Håper bare på søvn i natt for har tenkt å drikke litt i morgen hvis jeg er i form. 

Du kan ikke ta ubegrenset av seroquel. Ingen medisiner kan man ta ubegrenset av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Du kan ikke ta ubegrenset av seroquel. Ingen medisiner kan man ta ubegrenset av.

Mange tar jo svært høye doser. Tok 200 mg og prøvde å sove, fikk ekstremt med kriblinger og tok to akineton. Har ikke gitt seg. Lurer på å ta 50 mg til med seroquel? Har bare lyst å sove jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Mange tar jo svært høye doser. Tok 200 mg og prøvde å sove, fikk ekstremt med kriblinger og tok to akineton. Har ikke gitt seg. Lurer på å ta 50 mg til med seroquel? Har bare lyst å sove jeg. 

Ja, altså, du dør ikke selv om du tar høyere dose. Men du går jo på andre medisiner også, og da kan det hende du ikke kan ta maks dose seroquel. Kriblingen kommer vel av seroquel, så ser ikke helt hvordan det skal gi seg ved å øke dosen. Men du, du har ikke tenkt på at du kanskje egentlig sover altfor mye? Jeg tror et voksent menneske sover i snitt 7 timer. Så er det noen som sover mindre og noen sover mer. Jeg bør sove 7-8 timer. Nå i jula har jeg sovet opp til 10 timer fordi jeg har vært utslitt. Men 10 timer er mye. Hvor mange timer pleier du sove i løpet av en natt? Jeg ser liksom for meg at dersom du sover mindre, vil du lettere få en dyp søvn. Og da vil du også bli mer opplagt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, altså, du dør ikke selv om du tar høyere dose. Men du går jo på andre medisiner også, og da kan det hende du ikke kan ta maks dose seroquel. Kriblingen kommer vel av seroquel, så ser ikke helt hvordan det skal gi seg ved å øke dosen. Men du, du har ikke tenkt på at du kanskje egentlig sover altfor mye? Jeg tror et voksent menneske sover i snitt 7 timer. Så er det noen som sover mindre og noen sover mer. Jeg bør sove 7-8 timer. Nå i jula har jeg sovet opp til 10 timer fordi jeg har vært utslitt. Men 10 timer er mye. Hvor mange timer pleier du sove i løpet av en natt? Jeg ser liksom for meg at dersom du sover mindre, vil du lettere få en dyp søvn. Og da vil du også bli mer opplagt på dagen.

Dette er ikke normalt til å være meg i det hele tatt og det har pågått en stund. Vanligvis sover jeg vel 10 timer, men det er nå ute av kontroll. Føler meg virkelig ikke som meg selv. Kan jo ta vival, men fik sjokk sist gang jeg tok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er ikke normalt til å være meg i det hele tatt og det har pågått en stund. Vanligvis sover jeg vel 10 timer, men det er nå ute av kontroll. Føler meg virkelig ikke som meg selv. Kan jo ta vival, men fik sjokk sist gang jeg tok det. 

Hvor mange timer sover du om natten nå da? 

Anonymkode: 3f1f2...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er ikke normalt til å være meg i det hele tatt og det har pågått en stund. Vanligvis sover jeg vel 10 timer, men det er nå ute av kontroll. Føler meg virkelig ikke som meg selv. Kan jo ta vival, men fik sjokk sist gang jeg tok det. 

Men trenger du 10 timer? Du sover vel 10 timer fordi du tar en eller annen form for sovemedisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange timer sover du om natten nå da? 

Anonymkode: 3f1f2...3a8

Noen ganger ingen,noen ganger to-tre, og noen ganger fem timer. Det er for lite for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Trine skrev:

Men trenger du 10 timer? Du sover vel 10 timer fordi du tar en eller annen form for sovemedisiner?

Tar jo seroquel da med de virker jo ikke mer. Trenger ti timer jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skal legge meg å lese nå. Tar vival jeg så får jeg se om jeg blir trøtt,men vet jo at jeg ikke blir trøtt av vival. Men tenkte på kombinasjonen seroquel og vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen ganger ingen,noen ganger to-tre, og noen ganger fem timer. Det er for lite for meg. 

Hvis det ikke har pågått veldig lenge så ville jeg sett det an, meget mulig ting retter seg av seg selv.

Anonymkode: 3f1f2...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke har pågått veldig lenge så ville jeg sett det an, meget mulig ting retter seg av seg selv.

Anonymkode: 3f1f2...3a8

Det har pågått en stund, kanskje fire uker. Men nå i det siste har det blitt enda verre, håper det retter på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på å få sovet lenge i natt siden jeg vil drikke i morgen, begynner tidlig å drikke tror jeg. Vil bare ha litt alkoholrus, da vet jeg hva jeg får. For gjorde det på julaften. Ble ikke dårlig da, nervene roet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde håpet på å få sovet lenge i natt siden jeg vil drikke i morgen, begynner tidlig å drikke tror jeg. Vil bare ha litt alkoholrus, da vet jeg hva jeg får. For gjorde det på julaften. Ble ikke dårlig da, nervene roet seg. 

Piller og alkohol for rus er ingen lur kombinasjon.

Anonymkode: 4e12f...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tar jo seroquel da med de virker jo ikke mer. Trenger ti timer jeg. 

Er du sikker på det? Svært få trenger ti timer. Du blir ikke bare trøtt av alle medisiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...