AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg sliter med dissosiering og lurer på om psykose er en vanlig følgetilstand ved dissosiering? Jeg har hørt at det ikke fins medisiner mot dissosiering, stemmer det? Anonymkode: 8dc4b...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med dissosiering og lurer på om psykose er en vanlig følgetilstand ved dissosiering? Jeg har hørt at det ikke fins medisiner mot dissosiering, stemmer det? Anonymkode: 8dc4b...608 Hva mener du med dissosiering? Hvordan har du det da og er det konstant eller hvor lenge varer det? Anonymkode: 6215c...7d8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Dissosiering og psykose er to helt forskjellige ting. For dissosiering kan du få medisiner ja Anonymkode: 06d83...515 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Hva er dissosiering for dere? Anonymkode: bf021...10c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Psykose er ingen vanlig følgetilstand ved dissosiering. Meg bekjent finnes det ingen medisin som virker direkte på dissosiering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med dissosiering? Hvordan har du det da og er det konstant eller hvor lenge varer det? Anonymkode: 6215c...7d8 Det er en slags tilstand jeg brått kommer i hvor alt blir helt ukjent inkludert meg selv. Det er utrolig skremmende og kan vare fra en times tid til noen døgn. Deler av eller det meste jeg sier og gjør husker jeg ikke. Anonymkode: 8dc4b...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dissosiering for dere? Anonymkode: bf021...10c Se svar over. 27 minutter siden, kupton skrev: Psykose er ingen vanlig følgetilstand ved dissosiering. Meg bekjent finnes det ingen medisin som virker direkte på dissosiering. Jeg føler at jeg blir på grensen til psykotisk, men det er godt å høre at det ikke er vanlig. Tror du at jeg kan ta antipsykotika for å roe ned symptomene eller er det noe annet som i det minste kan anbefales å prøve? Anonymkode: 8dc4b...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Du må snakke med legen din, men antipsykotika i moderate doser kan roe en ned slik at dissosiasjon blir sjeldnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 3 timer siden, kupton skrev: Du må snakke med legen din, men antipsykotika i moderate doser kan roe en ned slik at dissosiasjon blir sjeldnere. Det høres fint ut. Anonymkode: 8dc4b...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Kan ikke det være mye utenifrapåført. Hvis for eksempel deler av familien skriver etternavn på annen måte så internaliserer man den kløften i følseslivet sitt som kanskje kan virke som identitetstvil. Anonymkode: bf021...10c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke det være mye utenifrapåført. Hvis for eksempel deler av familien skriver etternavn på annen måte så internaliserer man den kløften i følseslivet sitt som kanskje kan virke som identitetstvil. Anonymkode: bf021...10c Jeg ser den og du har et godt eksempel, men i mitt tilfelle er det visstnok ikke utenifrapåført. Anonymkode: 8dc4b...608 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.