AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Nedsatt søvnbehov vet jeg om. Er det andre behov som går ned ved man? Anonymkode: 8cda9...321 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg opplever nedsatt matbehov ved mani og behovet for anerkjennelse er ikke like sterkt siden jeg føler meg på topp blant andre mennesker ved mani. Anonymkode: d627e...44f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever nedsatt matbehov ved mani og behovet for anerkjennelse er ikke like sterkt siden jeg føler meg på topp blant andre mennesker ved mani. Anonymkode: d627e...44f Aha.. Har også mindre matbehov. Når ser tilbake ser jeg at det er noe som har gått igjen. Ikke hver gang men ved flere manier. Merkelig. Anonymkode: 8cda9...321 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha.. Har også mindre matbehov. Når ser tilbake ser jeg at det er noe som har gått igjen. Ikke hver gang men ved flere manier. Merkelig. Anonymkode: 8cda9...321 Ja, det er rart at man har behov for mindre mat. En mulig teori er vel at deler av hjernen er litt "avkoblet" og kjører sitt eget løp, noe som igjen påvirker bl.a. behovene våre. Anonymkode: d627e...44f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.