Gå til innhold

"Fikse" ideer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke annet enn hva jeg tar inn ved å tenke at vi alle må prøve å minisere litt  i økonomien så går alt bra og bare prøve å se ting på litt lenger sikt og tåle å se andre har noe vi selv aldri får eller har hatt. Men må medgi at alt er ikke så lett alltid.

Anonymkode: c4b0c...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Nå er det så uinteressant som at jeg blir over måte foretaksom, gjør på for mye på en gang, og har svært høye tanker om det. Om noen ber meg roe ned eller kritiserer det fantastiske jeg holder på med, blir jeg veldig irritabel. Til og med sinna, og det hater jeg egentlig å være. Husker jeg var veldig bestemt på å skulle skrive bok, og kjøpte en fyllepenn til flere tusen kroner fordi et premium-prosjekt måtte ha premium-utstyr. Så var det den gangen det nesten bikket over fordi jeg trodde jeg plutselig hadde fått superkrefter og tok til risikoatferd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir energisk og føler meg 20 år yngre og lever deretter. Jeg kaster meg som regel helt uhemmet ut i øknomiske problemer og tenker at livet lever jeg der og da. Om natten danser jeg rundt 😄

Anonymkode: e5529...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...