Gå til innhold

håper han kan inspirere andre til å gjøre en forskjell for dem som faller utenfor arbeidslivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så får vi håpe flere tenker som ham i 2019: 

https://www.aftenposten.no/osloby/i/1kAL8G/David-Adampour-er-Arets-osloborger

 

Anonymkode: 3258f...0f3

Kjenner ikke til saken, og har ingen tvil om at han er en fin fyr. Men jeg tror ikke dette utgjør noen særlig forskjell, problemet er ikke at folk ikke får jobb på kiwi, problemet er 1000 søkere for 1 stilling, hvem du gir den 1 stillingen til betyr veldig lite desverre i det store bildet, får 1 stillingen, er det 999 som ikke får den, uansett hvordan du velger den 1 personen, det er bregenset med hvor mange stillinger det er som butikkansatt og slike stillinger, og det er desverre veldig mange flere søkere enn stillinger

Helt sikkert en fin fyr, men tror dette blir mer stollek, enn noen løsning på problemet, slik jeg ser det (men altså jeg kjenner ikke til saken eller noe slikt snakker på generellt grunnlag her)

Anonymkode: 5a0a7...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han er flink på samarbeide og delegering osv. Selv de jobbene som er henger ofte i en tynn tråd og blir kanskje kortvarig glede. Markedet er ofte så skiftende på grunn av så mye tror jeg. Men viktig fokus. Det er bare vanskelige tider for alle grupper nå tror jeg. Kanskje også for politikere. Hvem vet.

Anonymkode: 315d6...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...