Gå til innhold

Andre som syntes nyttårsaften er oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir slik når man sitter alene?

Anonymkode: 57a4c...ce6

Samme som alle andre dager, for meg ihvertfall. Aldri skjønt morroa med "fest og morro", men virker som "normale" folk synes det er artig og sosialisere og "feste", og det er jo bra for dem da de får kose seg :) 

Godt nytt år ;) 

Anonymkode: 59c8c...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de kjære mangler ja. Men livet går jo videre. Nyttår etter nyttår forhåpentlig for oss alle.

Men ikke den store dagen.

Anonymkode: 2091b...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir slik når man sitter alene?

Anonymkode: 57a4c...ce6

Sitter ikke alene, men har ingen tradisjon for noe spesielt på nyttårsaften. Vi lager oss en god middag litt senere enn vanlig, kalkunen står i ovnen nå (filet, en hel kalkun blir i meste laget til to...). Så får vi se om vi klarer å holde oss våkne til et nyttårsnuss. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Sitter bare stille stund og tenker. Det er liksom så mye som er i greselnd i dag. Tenker på de eldre som kanskje ikke får kjøre bil. Vet egentlig ikke ha jeg tenker om det. Om an for eksempel bør veldig avsides så er det ikke bare å bestille plass på sykehjem eller mer eget bolig heller. Jeg var litt rask når uttalte meg tidligere kanskje. Det var mest på bakgrunn av at kanskje Det er de pårørende som kommer i sitt livs dilemma i stedet. Men det er ikke bare å flytte heller. Alle har kanskje ikke barn de kan flytte inn hos heller. Og kommuner i dag har ofte ikke stort. Ikke lett for legene kanskje. Og flere har kanskje trodd utviklingen ville bli en annen og ikke spisse seg sånn.  Men det gjelder ikke meg nå for jeg hadde uansett ikke hatt råd til bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, MxxM skrev:

Nyttårsaften min ble ødelagt i år også. Jeg skal slutte å glede meg til noe, det blir bare vondt. 

Hvorfor ble den ødelagt? Er det ikke noe å gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hvorfor ble den ødelagt? Er det ikke noe å gjøre med det?

Har innsett ting og tang. 

Må holde ut bare 3 timer til. Gjør det beste utav det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Føler likedan men kanskje av helt andre grunner. Håper ikke du har skadet deg.  Du vil vel kontakte legevakt så.

Det rart hvordan ofte mediene hauser ting opp.Man har kanskje for lite kontakt med virkeligheten. Noe som selvsagt har størst konsekvenser for en selv. Men man vil jo så gjerne gledes selv om der intet er å være glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MxxM skrev:

Har innsett ting og tang. 

Må holde ut bare 3 timer til. Gjør det beste utav det :) 

Ok. Livet er ikke alltid lett. 

Ja gjør det beste ut av det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55
1 time siden, MxxM skrev:

Har innsett ting og tang. 

Må holde ut bare 3 timer til. Gjør det beste utav det :) 

Om det går veldig dårlig med en selv og de nærmeste må man oppsøke hjelp ,man kan ikke ta hensyn til ressursmangel i kommunen og sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MxxM skrev:

Har innsett ting og tang. 

Må holde ut bare 3 timer til. Gjør det beste utav det :) 

Jeg ønsker å sende deg ett par gode ord. Det er vanskelig å holde ut og jeg forstår at du føler deg dårlig. Jeg syns du er et godt menneske. Please hold ut. Det er ikke et skam å søke hjelp. Helsepersonell vet at mye mennesker sliter nå. Jeg óg. Søk hjelp når du trenger det. Kan du gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Maggie55 skrev:

Om det går veldig dårlig med en selv og de nærmeste må man oppsøke hjelp ,man kan ikke ta hensyn til ressursmangel i kommunen og sånne ting.

Det går bra :) er bare følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Jeg ønsker å sende deg ett par gode ord. Det er vanskelig å holde ut og jeg forstår at du føler deg dårlig. Jeg syns du er et godt menneske. Please hold ut. Det er ikke et skam å søke hjelp. Helsepersonell vet at mye mennesker sliter nå. Jeg óg. Søk hjelp når du trenger det. Kan du gjøre det?

Det går bra. Er bare følelser. Takk for gode ord 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MxxM skrev:

Det går bra. Er bare følelser. Takk for gode ord 💕

Bare hyggelig 😊 Ja følelser ønsker meg på en øde øy. Håper det gå over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Betti 11 skrev:

Bare hyggelig 😊 Ja følelser ønsker meg på en øde øy. Håper det gå over snart.

Skal slutte å ha kontakt med folk som sårer meg og får meg til å føle meg dårllgere enn andre. Jeg bare må det. Orker ikke mer av dette. 

Ha en fortsatt fin kveld 💕

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MxxM skrev:

Skal slutte å ha kontakt med folk som sårer meg og får meg til å føle meg dårllgere enn andre. Jeg bare må det. Orker ikke mer av dette. 

Da har du rett. Hvis det burde være så enkelt å kvitte seg. I blant må man gjøre det men tenk deg grundlig om før du gjør det. Ikke ut av impulsen. Jeg ønsker deg et godt nytt år. Kanskje det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...