Gå til innhold

Det renner verk ut av meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hele kroppen er full av verk. Grønn, stinkende guffe som jeg er redd for at skal tyte ut av alle kroppsåpninger. Tenk om hele buken revner og alt velter ut? Jeg er så redd! hva skal jeg gjøre? Det kommer til og med grønne stinkende dråper ut av porene mine, kamuflert som svettedråper. Hele meg stinker råttent, selv om jeg  har  dusjet fire  ganger i dag alt Jeg råtner innvendig! Hva er det som skjer med meg? 

Anonymkode: e0161...96d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446194-det-renner-verk-ut-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele kroppen er full av verk. Grønn, stinkende guffe som jeg er redd for at skal tyte ut av alle kroppsåpninger. Tenk om hele buken revner og alt velter ut? Jeg er så redd! hva skal jeg gjøre? Det kommer til og med grønne stinkende dråper ut av porene mine, kamuflert som svettedråper. Hele meg stinker råttent, selv om jeg  har  dusjet fire  ganger i dag alt Jeg råtner innvendig! Hva er det som skjer med meg? 

Du har jo åpenbart en anelse om hva som skjer med deg når du legger dette på forum for psykiatri? 🙂 

Anonymkode: cfa40...9ea

Annonse

AnonymBruker

Hva vil legen på legevakta gjøre hvis jeg går dit? Mest sannsynlig legge meg inn. Jeg hadde lignende symptomer i fjor, og da ble jeg tvangsinnlagt.. vil jo ikke det nå. Men det var fordi jeg var utagerende og voldelig også, fordi jeg var så redd.

AnonymBruker
2 minutter siden, frosken skrev:

Kan du gjøre noe for å få sove i natt i stedet? Hvis du har det på samme måten i morgen tidlig, bør du kontakte hjelpeapparatet. 

Ja, jeg kan jo ta en del Quetiapin. 1000 mg f.eks.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...