Gå til innhold

Har ikke lov å ha dyr i leiligheten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker å ha et dyr. Noen sier at du kan vel ha et dyr som du vet ikke gjør skade på leiligheten... Men jeg tør ikke det pga jeg leier og vil følge utleiers regler. Hva mener dere ? Har veldig lyst på et lite kjæledyr... 

Anonymkode: 3e1f5...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å ha et dyr. Noen sier at du kan vel ha et dyr som du vet ikke gjør skade på leiligheten... Men jeg tør ikke det pga jeg leier og vil følge utleiers regler. Hva mener dere ? Har veldig lyst på et lite kjæledyr... 

Anonymkode: 3e1f5...e0e

Du må du nesten flytte. Eller gå for en gullfisk.

Anonymkode: d840b...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å ha et dyr. Noen sier at du kan vel ha et dyr som du vet ikke gjør skade på leiligheten... Men jeg tør ikke det pga jeg leier og vil følge utleiers regler. Hva mener dere ? Har veldig lyst på et lite kjæledyr... 

Anonymkode: 3e1f5...e0e

Står det noe i leiekontrakten din om kjæledyr? Hvis ikke, så er det fornuftig å spørre utleier om det er ok før du evt. skaffer deg et dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å ha et dyr. Noen sier at du kan vel ha et dyr som du vet ikke gjør skade på leiligheten... Men jeg tør ikke det pga jeg leier og vil følge utleiers regler. Hva mener dere ? Har veldig lyst på et lite kjæledyr... 

Anonymkode: 3e1f5...e0e

Vi har svært dårlig erfaring med leieboer og dyrehold så vi satte foten blankt ned for senere leietakere. Snakk med utleier, det er ingen andre som kan si ja eller nei til deg. Anskaff deg i alle fall IKKE dyr før du har spurt utleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å ha et dyr. Noen sier at du kan vel ha et dyr som du vet ikke gjør skade på leiligheten... Men jeg tør ikke det pga jeg leier og vil følge utleiers regler. Hva mener dere ? Har veldig lyst på et lite kjæledyr... 

Anonymkode: 3e1f5...e0e

Hvis du ikke kan det pga av utleiers regler, så kan du ikke det. Så enkelt er det, hvis ikke du ønsker å bli kastet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...