Gå til innhold

Antipsykotisk effekt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Psykiateren sa det var ok at jeg tok 200 mg seroquel og 30 mg truxal for søvn, men anbefalte meg å ta injeksjon. Bare luer å om det jeg tar nå kan ha en antipsykotisk effekt? Ønsker ikke det, har følt meg så rar i hele dag. Kan det være bivirkninger? Og om natten når jeg våkner føler jeg meg helt dopet, men jeg må jo sove. Våkner om natten men sovner igjen, og jeg sover til ca elleve. I morgen må jeg opp tidlig for jeg skal på trening, gruer meg til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Og nå straffer sykepleieren meg, først skulle han komme å være i 45 minutter og nå er det gått ned til 30 minutter. Så det på kjernejournalen, jeg følger med. Og psykiateren har ikke skrevet noe om sist gang de var her, bare fordi han vet jeg leser det. Trodde alt skulle journalføres? Jeg må jo vite hva de tenker om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Og nå straffer sykepleieren meg, først skulle han komme å være i 45 minutter og nå er det gått ned til 30 minutter. Så det på kjernejournalen, jeg følger med. Og psykiateren har ikke skrevet noe om sist gang de var her, bare fordi han vet jeg leser det. Trodde alt skulle journalføres? Jeg må jo vite hva de tenker om meg. 

Du følger ikke behandlingsopplegget. Da gdder de ikke mer tenker jeg.

Anonymkode: 85408...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren sa det var ok at jeg tok 200 mg seroquel og 30 mg truxal for søvn, men anbefalte meg å ta injeksjon. Bare luer å om det jeg tar nå kan ha en antipsykotisk effekt? Ønsker ikke det, har følt meg så rar i hele dag. Kan det være bivirkninger? Og om natten når jeg våkner føler jeg meg helt dopet, men jeg må jo sove. Våkner om natten men sovner igjen, og jeg sover til ca elleve. I morgen må jeg opp tidlig for jeg skal på trening, gruer meg til det. 

Det kan skyldes truxal tenker jeg. 

Anonymkode: 85408...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du følger ikke behandlingsopplegget. Da gdder de ikke mer tenker jeg.

Anonymkode: 85408...509

OK. Da gidder ikke JEG mer heller, til Helvete med det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skyldes truxal tenker jeg. 

Anonymkode: 85408...509

Ok. Da vet jeg det, er vel en sterk medisin det som lager bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

OK. Da gidder ikke JEG mer heller, til Helvete med det!!!!

Husk at behandlingsopplegget er for deg og for at du skal få det bedre, den eneste du straffer med å ikke gidde er deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Husk at behandlingsopplegget er for deg og for at du skal få det bedre, den eneste du straffer med å ikke gidde er deg selv. 

Ja de gir jo faen uansett, det er ikke de som må ha bivirkninger. Kan klare meg fint uten medisinen de tilbyr hvis det er kun det som er min behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja de gir jo faen uansett, det er ikke de som må ha bivirkninger. Kan klare meg fint uten medisinen de tilbyr hvis det er kun det som er min behandling. 

Du har sykepleieren din, treningen, blir fulgt opp av psykiater så du har faktisk ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Du har sykepleieren din, treningen, blir fulgt opp av psykiater så du har faktisk ganske mye.

Men nå vil de gir meg opp ifølge personer her inne? Skal spør i morgen jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja de gir jo faen uansett, det er ikke de som må ha bivirkninger. Kan klare meg fint uten medisinen de tilbyr hvis det er kun det som er min behandling. 

Synes du at du har klart deg bra uten medisiner? Nå snakker jeg ikke om for 20 år siden, men de siste 2-3 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men nå vil de gir meg opp ifølge personer her inne? Skal spør i morgen jeg. 

Ikke hør på meg. Jeg er dum som et brød.

Anonymkode: 85408...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Synes du at du har klart deg bra uten medisiner? Nå snakker jeg ikke om for 20 år siden, men de siste 2-3 årene.

Har ikke klart meg bra uten men ikke med heller. Dårlig er jeg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på meg. Jeg er dum som et brød.

Anonymkode: 85408...509

Å? Det er jo flere her som har skrevet det, sendte en melding jeg nå. Han ser det nok i morgen. Jeg vil ikke bruke om ressursene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på meg. Jeg er dum som et brød.

Anonymkode: 85408...509

Jeg er et håpløst tilfelle, jeg ser jo det. Skal ikke oppta noen plass i systemet jeg, vurderer å slutte med treningen og. De kan jo gi plassen til noen som fortjener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Godt det ikke er dol som styrer behandlingen da skrev sykepleieren,så de har ikke tenkt å gi meg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Godt det ikke er dol som styrer behandlingen da skrev sykepleieren,så de har ikke tenkt å gi meg opp. 

Det er jo DU som innbiller deg at de har tenkt å gi deg opp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Det er jo DU som innbiller deg at de har tenkt å gi deg opp... 

Ja etter flere har skrevet det her, og ja jeg ble gitt opp av dps tidligere hvis jeg ikke ville ta medisiner. Så det henger vel igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja etter flere har skrevet det her, og ja jeg ble gitt opp av dps tidligere hvis jeg ikke ville ta medisiner. Så det henger vel igjen.

Jeg har sett noen har skrevet at de synes det er rart at du fortsatt blir tilbudt hjelp når det virker som du setter alle kluter til for å boikotte alt du blir tilbudt, men det er ingen som har sagt at de kommer til å gi deg opp. Selv ikke helsevesenet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har sett noen har skrevet at de synes det er rart at du fortsatt blir tilbudt hjelp når det virker som du setter alle kluter til for å boikotte alt du blir tilbudt, men det er ingen som har sagt at de kommer til å gi deg opp. Selv ikke helsevesenet. :) 

Ok :) Men det var en som skrev de burde bruke ressursene på noen som tok imot behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...