Gå til innhold

Bare lurer på det.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det noen her som får gratis behandling pga paragraf 4-4? Er det nav sin paragraf? Psykiateren sendte brev til nav i fjor og nå har han gjort det igjen. Det er jo fint at jeg slipper å betale,bare syns det er litt rart. Betalte jo alltid før. Og gjelder det dps og eller bare fact? Kommer jo til å strømme inn regninger nå som jeg trener to ganger i uken.

stjernestøv
Skrevet

Neida det er ikke så nøye. Var bare at jeg lurte litt p¨å det,får heller fortsette å lure eller spør psykiateren. 

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Jeg betaler ingenting på fact enda jeg går der frivillig

Endret av elina777
stjernestøv
Skrevet (endret)
1 time siden, Trine skrev:

Hva er paragraf 4-4?

Det er det jeg lurer på, om det er noe nav har. Har tenkt det kan være helsevernloven og, men det kan jo ikke stemme.  

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet
42 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg betaler ingenting på fact enda jeg går der frivillig

Ok. Det er sikkert vanlig å ikke betale der da.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det noen her som får gratis behandling pga paragraf 4-4

I hvilken lov/forskrift?

Anonymkode: e7b3c...edf

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken lov/forskrift?

Anonymkode: e7b3c...edf

Det er det jeg ikke vet. Det kan jo ikke være psykisk helsevernloven. Så derfor lurer jeg på om det er noe nav har. 

stjernestøv
Skrevet

Finner ikke ut av det på nettet heller. 

Skrevet

NAV har ingenting med betaling av helsetjenester å gjøre, det er det Helfo som er ansvarlig for.

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Trine skrev:

NAV har ingenting med betaling av helsetjenester å gjøre, det er det Helfo som er ansvarlig for.

Ok. Da var det sikkert til Helfo han skrev. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...