AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Neste time jeg har med psykologen skal vi fylle ut M.I.N.I plus skjema (han stiller spørsmålene og jeg svarer). Det jeg lurer på er om jeg kan få satt diagnose(r) bare basert på dette skjema samt at psykologen har lest journalen min og snakket med meg et par timer? Eller er det mer som en pekepinn på hva man skal utrede videre? Anonymkode: deb03...37a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hvis diagnosen er åpenbar er det fullt mulig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 55 minutter siden, Janus30 skrev: Hvis diagnosen er åpenbar er det fullt mulig. Skjønner. Takk så mye for svar! Anonymkode: deb03...37a 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.