Gå til innhold

Tror andre at jeg er slik hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror folk (her inne) at jeg er lett krenkbar hele tiden fordi jeg har vært åpen om det her inne? 

Det har plaget meg, derfor jeg spør. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at du er svært oppmerksom på hva og hvem som trigger deg, noe som virker til å skje relativt ofte. Og at du er opptatt av å lære av det som skjer, tar ansvar for egne følelser og jobber med å endre dine reaksjonsmønstre. 

Anonymkode: e9622...0e4

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, MxxM skrev:

Tror folk (her inne) at jeg er lett krenkbar hele tiden fordi jeg har vært åpen om det her inne? 

Har ikke tenkt "krenkbar" i det hele tatt, men at du er sårbar for andres reaksjoner og handlinger fordi du har opplevd dritt i fortiden din om jeg husker riktig.

Anonymkode: c517d...cbe

Skrevet

Nei - inkludert i åpenheten har du jo forklart dette veldig greit 😊

stjernestøv
Skrevet

Nei, jeg syns du er en sterk person ❤️ 

Skrevet

Takk. Godt å se at jeg ikke har blitt «dømt».. har vært så redd for det. 

Skrevet
1 time siden, MxxM skrev:

Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg har aldri tenkt det. Du er en av dem jeg har lagt merke til på DOL, fordi du kommer med gode, reflekterte og velmente svar til andre. Jeg har inntrykk av at du er svært bevisst på det du selv strever med også, og du god på å bruke egne erfaringer konstruktivt i svar til andre. 

Jeg skulle ønske at du var snillere med deg selv og at du brukte mindre energi på å devaluere deg selv :) 

AnonymBruker
Skrevet

Og du er tøff. Det å våge å spørre slik du gjorde her, krever mot. 

Anonymkode: e9622...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til nicket, og aner ikke om du er sånn eller sånn.

Anonymkode: 4e75e...bc4

Skrevet

Er veldig enig med alle andre som har svart deg her :)

Skrevet
Akkurat nå, Mëmëso skrev:

Er veldig enig med de andre som har svart deg her :)

Skrevet

3 minutter siden, Mëmëso skrev:

Er veldig enig med alle andre som har svart deg her :)

Tusen takk til deg og de andre for gode ord. Jeg forventet ikke å få en slik respons i hele tatt. Det varmer, og jeg trengte det virkelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...