Gå til innhold

Følelser er så vondt at de kan knekke en

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thebutterfly
4 minutter siden, MxxM skrev:

Det gjør sykt vondt i både kropp pg sjel. Utrollg tappende. 

Er det flere som opplever det? 

Jepp vet hvordan det er. Jeg kan kjenne følelser stikke meg dypt også. Men jeg har lært meg å forsøke å finne kloke løsninger med tankesettet slik at jeg finner positive tanker fort. Jeg forstår godt hva du mener. 

Endret av Thebutterfly
2 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jepp vet hvordan det er. Jeg kan kjenne følelser stikke meg dypt også. Men jeg har lært meg å forsøke å finne kloke løsninger med tankesettet slik at jeg finner positive tanker fort. Jeg forstår godt hva du mener. 

Ok. Det er ikke så mye positivt i livet mitt for tiden. Det er mange ting som skjer både på jobb og privaten. Hele helga har jeg gått med en dyp smerte som nå er i ferd med å ta knekken på meg. Jeg har prøvd å snu og tenke på andre ting, men det er nytteløst. 

AnonymBruker
1 minutt siden, MxxM skrev:

Ok. Det er ikke så mye positivt i livet mitt for tiden. Det er mange ting som skjer både på jobb og privaten. Hele helga har jeg gått med en dyp smerte som nå er i ferd med å ta knekken på meg. Jeg har prøvd å snu og tenke på andre ting, men det er nytteløst. 

Uff. Kjenner meg godt igjen i dette. Jeg har og har hatt det litt på samme måte. 

Jeg har en jobb hvor jeg kan risikere å bli arbeidsledig. Bedriften går dårlig. Jeg har også et litt komplisert privatliv selv om jeg har det godt på mange måter også. Så vet godt hvor vanskelig det kan være å tenke positivt i slike situasjoner. Men det er lurt å lete etter fornuftige og kloke tanker. Men vet hvor vanskelig det kan være. 

Anonymkode: bb8bf...6c0

1 time siden, MxxM skrev:

Det gjør sykt vondt i både kropp pg sjel. Utrollg tappende. 

Er det flere som opplever det? 

Ja og det er utrolig tappende, men MxxM, vi gir oss ikke?  Vi greier dette her også

Sammen er vi sterke

Klem💕

37 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja og det er utrolig tappende, men MxxM, vi gir oss ikke?  Vi greier dette her også

Sammen er vi sterke

Klem💕

Tusen takk for super støtte. Godt at vi kan hjelpe hverandre og finne styrke sammen. Vi skal klare dette, vi skal fortsette å kjempe for et bedre liv og ikke la noe få ødelegge den fine fremgangen vi har 💕

Annonse

Ja, kjenner det igjen. Har knapt orket å bevege meg utenfor sofaen i dag, og blir spist opp innvendig bare fordi epikrisen fra utredninga dukket opp i posten. Har ikke orket å lese alt, det er bare utrolig hvor kvalmende det er å lese det som er referert fra det jeg selv har skrevet eller sagt. Orker snart ikke mer av meg selv. Stressbryteren er på igjen for fullt kjennes det ut som. Det er vanskelig når det tar over alt av tanker. Føles som jeg knapt har rett til å leve. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...