Gjest en annen dag Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 aner ikke hva jeg skal gjøre.. kreftene har tatt slutt.. tårene triller.. og jeg sitter her.. uten ork til noe.. og i morgen.. så er d opp igjen og på med maska.. rase rundt.. for så å forhåpentlivis komme hjem.. der jeg kan gjemme meg.. sitte alene.. gjemme meg for den store stygge verden.. verden er en fæl ting.. liker den ikke.. uansett hvordan du lever.. så må du gjennom mye dritt.. -oxo noe godt.. men all denne dritten over skygger alt...! er lei av livet.. men holder ut... har lyst å legge meg under et tog.. men gjør d ikke.. kan ikke d.. den rollen jeg spiller må fortsette.. er sliten.. trøtt og lei.. oppgitt.. frustrert+++ den mørke dritten har tatt over alt.. hater livet.. og hater meg selv......... ............. =,,( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44627-t%C3%A5rene-triller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.