AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hei. Jeg er ei jente på 17 år som lurer på noe: av og til når jeg blir redd eller kjenner angst stråler det ned i underlivet. Får av og til et par sammentrekninger der. Jeg synes dette er ubehagelig og det føles veldig rart. Føler meg unormal. Anonymkode: d9f67...e58 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergogdal Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei jente på 17 år som lurer på noe: av og til når jeg blir redd eller kjenner angst stråler det ned i underlivet. Får av og til et par sammentrekninger der. Jeg synes dette er ubehagelig og det føles veldig rart. Føler meg unormal. Anonymkode: d9f67...e58 99,9% suikker på at det er helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Man kan få mange rare reaksjoner i kroppen ved stress/angst. Ofte skyldes det at man spenner seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Takk for svaret ditt😊 Anonymkode: d9f67...e58 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 På 6.1.2019 den 1.43, Bergogdal skrev: 99,9% suikker på at det er helt normalt. Jeg får stråling ned i halebeinområdet når jeg blir skremt av hundebjeff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.