Gå til innhold

Jeg begynner å tenke at det er på tide å gi opp å bli bedre

Anbefalte innlegg

Gjest Bifrost
Jeg har vært psykisk syk lenge og jeg begynner å tenke at det er på tide å gi opp å bli bedre. 

Jeg har endelig fått en behandler som jeg føler virkelig skjønner meg og ser meg som den jeg er. Han virker genuint interessert i å hjelpe og han lytter virkelig til det jeg sier. De første timene hadde jeg tro på at vi sammen kunne jobbe oss frem til et punkt der jeg klarer å hjelpe meg selv, tør å ha kontrollen og stå i det som er vanskelig i stedet for å ty til destruktivitet.

Nå har jeg derimot begynt å miste troen igjen og falle tilbake i gamle tanker og destruktive handlinger. De nærmeste rundt meg har begynt å skjønne at noe er galt også. Jeg klarer ikke å være ærlig om hvordan det egentlig går og hvordan jeg egentlig har det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...