Gå til innhold

Tror nesten de tenker selv.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Får se det an. Avlyser denne uken.

Ikke gjør det - om du først begynner å avlyse blir steget for å komme seg på trening enda lengre og tyngre. Og det er slett ikke uvanlig at det kjennes ekstra tungt på denne tiden av året med mye mørke og dårlig vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er tiende uke nå, har trent to ganger i uken. Nei øvelsene er greie de, det er meg det er noe galt med. 

Det er jo kjempe bra! Jeg er sikker på at du kommer til å klare 10 uker til hvis du går inn for det. Trening er tungt, ikke bare for deg og det skal være litt tungt, det tar tid å bli vant med det og innarbeide en rutine på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er tiende uke nå, har trent to ganger i uken. Nei øvelsene er greie de, det er meg det er noe galt med. 

Trening er ikke trening hvis det ikke er slitsomt. Hvis det er viktig for deg at fysisk aktivitet ikke skal innebære noen form for ubehag, kan jeg garantere deg at du ikke vil få noen fremgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er tiende uke nå, har trent to ganger i uken. Nei øvelsene er greie de, det er meg det er noe galt med. 

Jeg har nettopp begynt med trening selv og det er et slitt, men man tilpasse seg litt. Jeg har en del øvelser jeg ikke får gjort da magen er i veien, og trenern må gi meg nye som gir samme nytten. Men blir du sliten av treningen? Jeg fikk ingen effekt før jeg avsluttet hver time med å forbanna hele treningssenteret pga utslitthet.

Anonymkode: c8d77...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 timer siden, Lillemus skrev:

Ikke gjør det - om du først begynner å avlyse blir steget for å komme seg på trening enda lengre og tyngre. Og det er slett ikke uvanlig at det kjennes ekstra tungt på denne tiden av året med mye mørke og dårlig vær.

Får se om jeg går i morgen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, Fionys skrev:

Det er jo kjempe bra! Jeg er sikker på at du kommer til å klare 10 uker til hvis du går inn for det. Trening er tungt, ikke bare for deg og det skal være litt tungt, det tar tid å bli vant med det og innarbeide en rutine på det. 

Ja det er tungt, får se om jeg går i morgen men ikke på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 timer siden, Janus30 skrev:

Trening er ikke trening hvis det ikke er slitsomt. Hvis det er viktig for deg at fysisk aktivitet ikke skal innebære noen form for ubehag, kan jeg garantere deg at du ikke vil få noen fremgang. 

Det er ikke det heller, jeg tåler det. Er vel bare at jeg er så lei, og liker ikke å være så stor. Føler folk syns jeg er motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp begynt med trening selv og det er et slitt, men man tilpasse seg litt. Jeg har en del øvelser jeg ikke får gjort da magen er i veien, og trenern må gi meg nye som gir samme nytten. Men blir du sliten av treningen? Jeg fikk ingen effekt før jeg avsluttet hver time med å forbanna hele treningssenteret pga utslitthet.

Anonymkode: c8d77...143

Ok. Ja jeg blir sliten av det, blir helt kokt og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg blir sliten av det, blir helt kokt og. 

Det er meningen at trening skal gjøre deg både sliten og kokt rett etterpå, så det er utrolig leit om du nå slutter å benytte deg av treningstilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, frosken skrev:

Det er meningen at trening skal gjøre deg både sliten og kokt rett etterpå, så det er utrolig leit om du nå slutter å benytte deg av treningstilbudet. 

Ok. Dere har fått meg til å gå i morgen. Men på fredag går jeg ikke, da begynner de ni og jeg har forskjøvet døgnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Dere har fått meg til å gå i morgen. Men på fredag går jeg ikke, da begynner de ni og jeg har forskjøvet døgnet. 

Pøh - det er lenge til fredag, så vi rekker å mase mye på deg innen det;-) God trening i morgen (og på fredag...) 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, frosken skrev:

Pøh - det er lenge til fredag, så vi rekker å mase mye på deg innen det;-) God trening i morgen (og på fredag...) 🙂

Hm ;) Jo takk for det, går i morgen ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@stjernestøv Du skriver at manglende tvang førte til at du mener menneskene i systemet har selvstendige tanker og ikke er del av illuminati.

Kan du forklare litt mer hvordan du tenker her? Hvorfor fører det ene til det andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Atium skrev:

@stjernestøv Du skriver at manglende tvang førte til at du mener menneskene i systemet har selvstendige tanker og ikke er del av illuminati.

Kan du forklare litt mer hvordan du tenker her? Hvorfor fører det ene til det andre? 

Det er ikke så mye å forklare, bortsett fra at illuminati tvinger folk til ting. Sånn som da de kastet meg ut fra dps fordi jeg ikke ville ta medisiner, det er systemet i sving. De håpet jo på at jeg ville ta medisinen da, det var jo en trussel for meg å stå uten dem. Big pharma er illuminati, de tjener rått på andres elendighet og det er det de vil. Det finnes svært sjeldent en kur for noe, de vil at folk skal gå på medisiner resten av livet. Da tjener de penger. Illuminati vil ha full kontroll over mennesker, styre dem som roboter. Skolene er en sånn plass, og alle skal helst være helt like. Alle skal være hvite sauer og ikke svarte.de svarte må fikses på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Atium skrev:

@stjernestøv Du skriver at manglende tvang førte til at du mener menneskene i systemet har selvstendige tanker og ikke er del av illuminati.

Kan du forklare litt mer hvordan du tenker her? Hvorfor fører det ene til det andre? 

Det er ikke anbefalt at vi diskuterer og argumenterer imot denne brukerens psykotiske vrangforestillinger. Det fører bare til at hun blir ytterligere overbevist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Får se om jeg går i morgen da. 

Svømming i terapibasseng er god trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Svømming i terapibasseng er god trening. 

Ja kunne tenkt meg å svømme, men det går ikke det med min kropp. Må jo kle av meg alle klærne for å dusje da,da ser andre meg så det orker jeg ikke- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja kunne tenkt meg å svømme, men det går ikke det med min kropp. Må jo kle av meg alle klærne for å dusje da,da ser andre meg så det orker jeg ikke- 

Ok. Så synd. Jeg er smellfeit som bare det, men jeg tenker at jeg må prøve å blåse en lang marsj i hvordan folk ser på meg i dysjen, så lenge jeg har badedrakt på i badehallen. Noen kropper er store, noen kropper er små, noen kropper er lange, noen kropper er korte, alle er forskjellig, men det er utenpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...