Gå til innhold

Er du en god menneskekjenner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at magefølelsen min ofte er sann.  Hva med dere? 

Anonymkode: 78464...206

Jepp- Det stemmer som regel med hva jeg tenker før eller senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at magefølelsen min ofte er sann.  Hva med dere? 

Anonymkode: 78464...206

Jeg føler også at magefølelsen min er sann når det gjelder andre mennesker, like fullt har jeg opplevd at den feiler en hel del ganger.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen stemmer ofte, men tar kanskje like mange ganger feil.  Har både blitt positivt og negativt overrasket over folk flere ganger.

Så jeg må vel kanskje si at jeg ikke er spesielt flink til å lese folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelsen er nyttig, og har ofte rett, men så ser man også etter det som bekrefter magefølelsen.

Det forklarer kanskje hvorfor jeg selv føler jeg er god til å lese andre, samtidig som jeg opplever at andre leser meg feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen leser meg helt rett eller delvis rett. Noen leser meg ganske så feil. Det kan være vanskelig å lese andre. Andre kan ha problemer med å lese meg også. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at magefølelsen min ofte er sann.  Hva med dere? 

Anonymkode: 78464...206

Hei!

Nei.

Jeg vet ikke hvorfor...

Kanskje fordi når mennesker smiler og er hyggelige mot meg, så tror jeg det er ærlig, jeg tror ikke da de kan ha noe annet enn gode hensikter. Jeg har fått erfart at mennesker som smiler og er hyggelige, har ment noe annet, og gått bak ryggen min, likevel har jeg ingen tanker om at det skjer neste gang jeg møter noen.

De som lurer en er jo få, så det er vel greit nok at man ikke av den grunn blir mistenksom, men menneskekjenner er jeg nok ikke da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som de fleste tror jeg. Folk jeg ikke er interessert i gir jeg reisepass. Iallefall inne i meg.

Anonymkode: 9d266...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en god menneskekjenner, men jeg er ganske analytisk, kanskje litt paranoid, og ihvertfall ikke naiv, så jeg kan finne ut ganske fort om en person er ondskapsfull. Et par år senere, skjønner kanskje de andre det. Noen skjønner det aldri, alternativt aksepterer de det fordi de får noe tilbake som de tror er verdt veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være så på vakt føler jeg  for å bevare den rest av selvfølelse man måtte ha i vår tid. Det er så lett å " bli tråkka ned" av andre eller brukt som " andres dørmatte". Ikke at jeg mener alt behøver å være så perfekt men nå må man bare ta vare på seg selv mer enn noen gang.

Anonymkode: 9d266...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...