Gå til innhold

Endelig frisk :)


Soletti

Anbefalte innlegg

Denne uken avsluttet jeg behandlingen hos sosionomen. Jeg er hel ved nå sa hun. 

Noen som har sett filmen om «en serie uheldige hendelser»? Sånn har de siste årene vert men nå er det endelig over. 

Kjenner en enorm glede men har en bekymring og det er jobb. Jeg klarer ikke jobbe i kaos og i mitt yrke er kaos regelen. Aldri en time uten kaos. Så, nå må jeg finne ett annet yrke. Håper på å få nav med på laget selv om de har sagt at det ikke er aktuelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, usikker skrev:

Hvilken ny jobb drømmer du om?

Spennende med fremtidsplaner🌸

Egentlig bare en jobb men det må ikke være så snevert at jeg må pendle for å jobbe. Jeg er fortsatt redusert i fht arbeidsmengde og da er det dumt å bruke seg opp på reisevei. Tenker å kanskje få til noe innen helse. Det er jo stress der også men en helt annen type stress en hva jeg har hatt. Mindre ansvar og mere en til en jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, usikker skrev:

Så flink du har vært!

Jobb innen helse? Wow! Det tenker jeg er mye høyt tempo🤣

Takk. Jo litt tempo men ikke på samme måten som før. Eldre mennesker i stede for barn. De stiller krav de og men på en helt annen måte og jeg slipper å sitte med hovedansvaret, det ble for tungt for meg. 

 

Og btw, jeg kommer til å fortsette å være her på dol. Så mange flotte mennesker her, jeg må jo følge med på dere  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...