Gå til innhold

Tror dere mange mennesker bare " Faker det meste i livet sitt" og har det mye mer ugreit bak fasaden?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Hva vil det si å " fake" ? Leve opp til konvensjonene? Være høflig? Overholde de 10 bud( du skal ikke...osv) Stemme Høyre og håpe om at Ap kommer opp med bedre politikk? La være å bryte ut av et vanskelig forhold, ? Ikke slutte med å forgifte seg med sigaretter eller dop eller " elektriske relasjoner kanskje til litteratur" Eller er det slik man gjør i fotballen og ber om en sykemelding samfunnet ikke har råd til og rom for.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg er alvorlig lei for at jeg ofte tar opp og stiller så dumme spørsmål men alle mennesker kan ikke være best i verden. Tenker ofte på hvordan en dødsdømt som venter på den siste sprøyta må ha det der hvor de har dødsstraff. Valg av et siste måltid kanskje.  Har lest om det flere ganger i disse ukemagasinene til avisene. Det er forferdelig synes jeg at så mange land enda praktiserer sånne ting. Bare trist synes jeg. Hvilke tanker må de stakkar. Godt Amnesty og universitetsmiljøene over hele verden står på mot dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Når jeg tenker på hva jeg har spist i dag pluss full dose medisin i dag så kommer jeg til å tenke på tegnefilmen de ofte sendte på TV da jeg vokste opp. Bsre et forferdelig innhold sett med menneskeperspektiv kanskje som så ofte i film i ulik grad som jeg ser det. Men underholdende for mange barn dengang. Tror vi ble kalt " sukkerungene" Husker melodien " når skipperen skal ha seg mat" " da tar han en boks spinat". Hadde jeg enda spist spinat som jo er så full av antioksidanter også. Men man ønsker ofte " noe som smaker"  men hva det er kan jo være så ulikt. Det er mye merkelig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det vil jeg bare si til alle. Ta godt vare på dere selv. Man må ta vare på seg selv i dag som før. Som min far ville sagt. Ta vare på pengene. Man er intet uten penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Maggie55 skrev:

Enkelte tror de kan gjøre som de vil med andre skal jeg si i dere. Godt det er mandag i morgen.

Jeg tror folk flest har du helt greit.

Anonymkode: 757b9...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ønsker ikke å plage noen for det er så mange som bare har et ork i dag  men vil tenke på snart å kontakte legen. Kanskje bare for lite frisk luft. Hadde tenkt å vente til mars da det passer bedre i forhold til min ytelse fra NAV og det mye tull med togene nå og veldig isete og glatt og gå. Ispigging kunne kanskje vært noe tenkte jeg når jeg var en snartur ute i dag når det var lyst og fint. Min mor var så ergerlig fordi hun mente eldre mennesker på død og liv skulle ut på det glatte føret. Vi leste om tallene på legevakta i avisen. Det skjer ofte når man minst venter. Sånn er det bare. Jeg får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kom "tilfeldigvis "over et hefte på nærbutikken om kreativ strikking. For en rimelig penge fikk jeg en haug med utrolig flotte oppskrifter og bare utrolig inspirerende for mine ikke fullt så fine forsøk. På nett så jeg forresten at første nummer som dette er kan man få separat tilsendt for kr. 0. Kanskje introduksjonstilbud. Uansett betyr mye glede i min situasjon. Alt er ikke så lett bestandig og mye hjelp i å  drive med litt " form og farge" når man trenger som mest føler jeg. Kravene i arbeidslivet er skyhøye i dag så ikke lett å si hvordan alt går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...