Gå til innhold

gått på cisordinol 14 mg og 20 mg tolvon i over 20 år, sluttet hva skjer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kombinasjon, liten hjerneblødning, fått i meg ugunstige ting, problematiske forhold rundt meg. førte til depresjon og noja.

ble ikke klar over at  de to første tingene hadde skjedd før etter mange år, da hadde jeg allerede gått på medisiner i flere år.

Jeg startet med høyere dose i begynnelsen og har gradvis redusert, ved reduksjoner tidligere, har det vært reaksjoner  i hodet og kroppen, Mere spreng enn vanlig i hodet og en del kramper i muskulatur. og langt mere veske i munnhule. det tar normalt 6-7 mnnd.. før normalisering, ( jeg har fått beskjed at jeg vil aldri bli helt normalt pga før nevnte)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...