Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har dere som er i parforhold sex? 

Her er det samleie kun en gang i måneden. Ellers annen type sex en gang i uken. Synes det blir lite men jeg aksepterer det for jeg elsker han. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte har dere som er i parforhold sex? 

Her er det samleie kun en gang i måneden. Ellers annen type sex en gang i uken. Synes det blir lite men jeg aksepterer det for jeg elsker han. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Er det bare du som syns det blir litt lite eller syns han det samme? I såfall, hvorfor ikke erstatte "annen type sex" med full pakke om dere begge syns det blir litt lite?  

Jeg er i et relativt fersk forhold og har sex hver gang vi møtes, gjerne flere ganger. Er neppe særlig representativ sånn sett ;) 

Anonymkode: 967dc...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare du som syns det blir litt lite eller syns han det samme? I såfall, hvorfor ikke erstatte "annen type sex" med full pakke om dere begge syns det blir litt lite?  

Jeg er i et relativt fersk forhold og har sex hver gang vi møtes, gjerne flere ganger. Er neppe særlig representativ sånn sett ;) 

Anonymkode: 967dc...d9b

Han vil ha det på denne måten. ;)

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte har dere som er i parforhold sex? 

Her er det samleie kun en gang i måneden. Ellers annen type sex en gang i uken. Synes det blir lite men jeg aksepterer det for jeg elsker han. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Siden vi er særboere så varierer det naturlig nok en del, men når vi er sammen over lengre tid (skoleferien om sommeren f.eks.) så er det vel 2-3 ganger i uka kanskje. Aldri sex uten samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ca på gjennomsnittet: 1-2x per uke. Sånn har det vært gjennom alle år, så lenge forholdet er bra og begge vil ha hverandre.

Unntaket var en lang, vanskelig periode det først gikk ned til 1x per måned, og etter hvert når jeg "gav opp" gikk det måneder, og opp til et halvt år. Da var det jo virkelig noe galt også.

Uansett: Ingen av oss blir *helt* fornøyd uten at det ender i samleie, men jeg kunne sikkert levd godt med andre ting dersom samleie av en eller annen grunn var vanskelig, gitt at forholdet ellers var bra.

M48

 

Anonymkode: e5f38...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er det vel 2-4 ganger per uke. Innimellom kan det være enda oftere, og av og til, når en av oss er bortreist noen dager kombinert med noen dager med mensen, kan det bli sjeldnere. Men normalen er noen ganger per uke.

Anonymkode: fc639...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er altfor lite. Jeg ville jo hatt samleie hver uke. Men det er et eller annet med han om det som gjør at han vil ha det sånn. Men jeg aksepterer det for jeg elsker han. 

 

 

 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha det på denne måten. ;)

Anonymkode: e4b94...5c6

Har dere snakket om dette? Mulig å møtes litt på halvveien? Usikker på hva du mener med «annen sex» (er det oralsex?), og hvorvidt annen sex er grei erstatning for samleie for din del? Vet du forresten hva hans (lave) lyst henger sammen med? 

Du må imidlertid uansett finne ut om dette funker for deg, eller om dette er så problematisk at det påvirker din opplevelse av forholdet.

Anonymkode: 967dc...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere snakket om dette? Mulig å møtes litt på halvveien? Usikker på hva du mener med «annen sex» (er det oralsex?), og hvorvidt annen sex er grei erstatning for samleie for din del? Vet du forresten hva hans (lave) lyst henger sammen med? 

Du må imidlertid uansett finne ut om dette funker for deg, eller om dette er så problematisk at det påvirker din opplevelse av forholdet.

Anonymkode: 967dc...d9b

Jeg vet ikke hvorfor men antar en årsak til det som virker forklarende nok. Men jeg elsker han så høyt at jeg er ikke villig til å gå pga det. 

Jeg synes det er vanskelig å spørre han om en forklaring på at det stopper med oralsex. Men jeg har en mistanke om hvorfor. Men jeg merker bare at han trekker seg unna lett for det andre. Og jeg vil ikke være påtrengende til noe han viser at han ikke vil. 

 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor men antar en årsak til det som virker forklarende nok. Men jeg elsker han så høyt at jeg er ikke villig til å gå pga det. 

Jeg synes det er vanskelig å spørre han om en forklaring på at det stopper med oralsex. Men jeg har en mistanke om hvorfor. Men jeg merker bare at han trekker seg unna lett for det andre. Og jeg vil ikke være påtrengende til noe han viser at han ikke vil. 

 

Anonymkode: e4b94...5c6

Hvis han sliter med potens, for tidlig utløsning e.l er det kanskje mindre stress for ham å gi deg oralsex enn å gjennomføre samleie.

Anonymkode: e5f38...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sliter med potens, for tidlig utløsning e.l er det kanskje mindre stress for ham å gi deg oralsex enn å gjennomføre samleie.

Anonymkode: e5f38...3e2

Jeg vet ikke årsaken. Synes det er vanskelig å si noe om det til han. Men det fører til at jeg ramler iblant i tanker om hvorfor det er sånn. Problemet er at han rører ikke meg mer enn en gang i måneden. Men han vil at jeg skal utføre oralsex på han. Han viser ingen tegn til interesse for å ha intim kroppskontakt med meg mer enn den ene gangen i måneden. Og da virker han veldig gira. Så det er merkelig. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sliter med potens, for tidlig utløsning e.l er det kanskje mindre stress for ham å gi deg oralsex enn å gjennomføre samleie.

Anonymkode: e5f38...3e2

Altså en gang i uken så suger jeg han. Han rører ikke meg... og en gang i måneden så er han plutselig gira på å ha samleie... Ellers virker han mer opptatt av å holde hender, gi hverandre klem med klær på , lette kyss... Men det virker som om sex er noe han unngår å gjøre. Jeg har blitt avvist flere ganger i det jeg forsøkte meg så jeg har sluttet å ta initiativ til det uten at jeg er sikker i min sak på at han ønsker det. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han rører ikke meg mer enn en gang i måneden. Men han vil at jeg skal utføre oralsex på han. Han viser ingen tegn til interesse for å ha intim kroppskontakt med meg mer enn den ene gangen i måneden. Og da virker han veldig gira. Så det er merkelig. 

Så dere har vanlig sex bare én gang i måneden, og han ønsker at du gir ham oralsex oftere, uten at du skal få noe igjen?

Dette hadde vært dealbreaker for meg. Skjønner ikke hva slags begrunnelse dette kan ha, men om det finnes noen grunn, bør den komme på bordet. Uansett bør han jo gi deg det samme som han ønsker at du gir ham. Nei, dette ble jeg nesten litt provosert av.

Anonymkode: 5f41a...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere har vanlig sex bare én gang i måneden, og han ønsker at du gir ham oralsex oftere, uten at du skal få noe igjen?

Dette hadde vært dealbreaker for meg. Skjønner ikke hva slags begrunnelse dette kan ha, men om det finnes noen grunn, bør den komme på bordet. Uansett bør han jo gi deg det samme som han ønsker at du gir ham. Nei, dette ble jeg nesten litt provosert av.

Anonymkode: 5f41a...a47

Vi har kun samleie en gang i måneden. Og jeg gir ham oralsex en gang i uken. Det er litt sårt å se at han virker totalt uinteressert i intim kontakt utover dette. Jeg har hatt mine tanker om det at han har sagt at han tilhører en religion hvor de mest ekstreme lever i sølibat og ser på det som hellig. Jeg tror faktisk at det har en sammenheng med religion, men at han har problemer å forstå meg fordi jeg kommer fra noe helt annet. 

Jeg burde nok spurt han om dette, men han har alltid sagt at han er sliten og trøtt når jeg har forsøkt meg. Jeg elsker fyren uansett, men det er vanskelig fordi jeg kan jo tro at det er noe med hans tiltrekning til meg å gjøre. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Gjennomsnittlig 2-4 ganger i uka. Hadde det vært opp til meg hadde det vært litt mer🙃

Jeg hadde vært ganske fornøyd med 2-4  ganger i uken, men egentlig så er jeg så glad i sex at jeg kunne hatt det hver dag :D . 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kun samleie en gang i måneden. Og jeg gir ham oralsex en gang i uken. Det er litt sårt å se at han virker totalt uinteressert i intim kontakt utover dette. Jeg har hatt mine tanker om det at han har sagt at han tilhører en religion hvor de mest ekstreme lever i sølibat og ser på det som hellig. Jeg tror faktisk at det har en sammenheng med religion, men at han har problemer å forstå meg fordi jeg kommer fra noe helt annet. 

Jeg burde nok spurt han om dette, men han har alltid sagt at han er sliten og trøtt når jeg har forsøkt meg. Jeg elsker fyren uansett, men det er vanskelig fordi jeg kan jo tro at det er noe med hans tiltrekning til meg å gjøre. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Den ene gangen i måneden er ikke tilfeldigvis når du har eggløsning... Jeg hadde ikke giddet ha et sånt sexliv, ikke når jeg fremdeles er såpass ung og viril som jeg ennå er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Den ene gangen i måneden er ikke tilfeldigvis når du har eggløsning... Jeg hadde ikke giddet ha et sånt sexliv, ikke når jeg fremdeles er såpass ung og viril som jeg ennå er. :) 

Nei, en tilfeldig gang. Jeg forhørte meg på et utenlandsk forum som tilhørte hans religion/ bakgrunn. De fortalte at i deres er det fy fy å ha sex utenfor ekteskap, men at flere brøt dette iblant, men ba om tilgivelse men at de etter prinsipp forsøker å leve et liv i sølibat inntil de er gift. De sa at de forstår at min kjæreste har brutt dette, men de antar at han allikevel er påvirket av religionens prinsipper.... så jeg antar at det er årsaken... Jeg elsker han såpass at jeg er villig til å akseptere det, men jeg begynner iblant å analysere hva som kan være den faktiske årsaken. 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillemus skrev:

Den ene gangen i måneden er ikke tilfeldigvis når du har eggløsning... Jeg hadde ikke giddet ha et sånt sexliv, ikke når jeg fremdeles er såpass ung og viril som jeg ennå er. :) 

Og i vårt land og samfunn er det helt normalt å ha mye sex uten å være gift... Det er sånn vår kultur her i dette landet.. Men jeg trodde aldri at det var så ulikt i verden..... 

Anonymkode: e4b94...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...